Naprawa wysyłkowa Apple.

Darmowy Kurier. Wygoda i Bezpieczeństwo.

Jesteś zajęty? Sprawdź jak szybko działamy!

Skorzystaj z darmowego kuriera. Dostępny na terenie całej Polski.

1. FORMULARZ

Wypełnij formularz, poznaj wstępny koszt naprawy i przygotuj urządzenia do wysyłki.
Wygenerowanie formularza oznacza akceptacje regulaminu.

2. KURIER

Przygotowaną paczkę wraz z listem przewozowym przekaż kurierowi zamówionemu przez AppleFix .

3. POTWIERDZENIE

Zostaniesz poinformowany o przyjęciu urządzenia oraz rozpoczęciu diagnozy.
Koszt zamówionego kuriera ponosi AppleFix.

4. NAPRAWA

Po zakończeniu diagnozy Apple poinformujemy Ciebie o kosztach naprawy. Dopiero po ich akceptacji zostanie rozpoczęta naprawa.

5. PŁATNOŚĆ

Za naprawiony sprzęt możesz zapłacić podczas odbioru przesyłki od kuriera lub przelać na rachunek bankowy.

6. WYSYŁKA

Po zakończeniu naprawy następuje natychmiastowa wysyłka urządzenia na adres podany w formularzu.

Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej?

Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.

Jak zamówić kuriera?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Jak zapakować paczkę z urządzeniem?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

W jakich godzinach kurier odbiera paczki?

W jakich godzinach pracuję kurier?

Kto może zamówić naprawę wysyłkową?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkowaniach Apple od oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera. Wypełnij formularz, a my zajmiemy się resztą…

Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Jak skontaktować się z kurierem?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Jak zapłacić za naprawę wysyłkową?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Formularz

1. FORMULARZ

Wybierz model urządzenia Apple i opisz usterkę. Na tej podstawie poinformujemy Cię o koszcie naprawy. Jeżeli jesteś z poza Wrocławia, zaproponujemy dla Ciebie darmowego kuriera!

Bezpłatna Diagnoza

2. WYSYŁKA

Po akceptacji kosztów na podany email zostanie wysłany list przewozowy. Pamiętaj o jego wydrukowaniu i przygotowaniu paczki. Kurier odbierze przesyłkę najpóźniej następnego dnia.

Naprawa

3. NAPRAWA

Po otrzymaniu urządzenia przystąpimy do naprawy. W przypadku stwierdzenia dodatkowych usterek, skontaktujemy się z Tobą z prośbą o akceptację kosztów naprawy.

Close Cart