Trzy nowe spoty Apple Music – tylko czy na reklamę nie jest za późno?

S woje świeże spojrzenie na temat reklam Apple pokazało już długi czas temu. Zrywające z konwencją typowej reklamówki, te z Cupertino przypominają niekiedy prawdziwe dzieła sztuki. Od kilku dni możemy obejrzeć kolejną kampanię reklamową, tym razem dotyczącą Apple Music. A jakże, równie imponującą.Trzy nowe spoty reklamowe, które ukazały się na oficjalnym profilu w serwisie YouTube, prezentują urodę Apple Music, nowego serwisu muzyki strumieniowej. Dwie półminutowe i jedna dwa razy dłuższa reklama ukazuje piękno AM uchwycone w czerni i bieli, nie prezentując zasadniczo nic odkrywczego, żadnego przesłania do świata. Tylko muzyka, obrazy i motto „Wszyscy artyści, których kochasz i których masz zamiar pokochać”. Naprawdę, nie da się zbyt wiele powiedzieć na temat najnowszych spotów – je trzeba po prostu zobaczyć!

Apple Music nie taki popularny
Być może Apple zdecydowało się przeprowadzić akcję reklamową po tym, gdy okazało się że w samych Stanach Zjednoczonych serwis nie odnosi spodziewanych sukcesów – jak wynika z badań MusicWatch, ledwie 11% amerykańskich użytkowników iSprzętów korzysta z usługi muzyki strumieniowej. Co więcej, aż 48% z tych, którzy zdecydowali się przetestować usługę za darmo, nie korzysta z niej na co dzień, a 61% wyłączyło opcję automatycznego odnawiania subskrypcji. Wydaje się, że niedawne doniesienia o 11 milionach użytkowników Apple Music okazały się zbyt optymistyczne, a sama usługa może nie wygryźć Spotify.

Tonący brzytwy się chwyta
Z powodu wprowadzenia Apple Music, gigant z Cupertino zdecydował się na rebranding słynnego wydarzenia – iTunes Festival. Od bieżącego roku cykl koncertów będzie nosił nazwę Apple Music Festival, a tegoroczna edycja odbędzie się już we wrześniu w Londynie. W ramach koncertów, swoje największe hity zaśpiewają m.in. Pharrell Williams, Florence And The Machine czy One Direction. Na ten moment z całą pewnością czekało wielu fanów… którzy mogą czuć się lekko zażenowani. Całe wydarzenie skrócono z trzydziestu dni do zaledwie dziesięciu.
Obserwując wszystkie działania Apple, trudno nie odnieść wrażenia, że wszystko chyli się ku upadkowi. Jedynie najnowsze reklamy próbują zatrzeć wrażenie, że Apple nie do końca traktuje priorytetowo Apple Music. My z kolei przypominamy, że do końca okresu próbnego zostało trochę ponad miesiąc, dlatego już w niedługim czasie możecie spodziewać się recenzji najnowszej usługi z Cupertino.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Call Now Button