iPad Pro w rękach artystów Disneya. Premiera coraz bliżej?

D o oficjalnego wprowadzenia iPada Pro na półki sklepowe jeszcze trochę czasu, Apple jednak postanowiło nie marnować go na zwykłe czekanie do określonego terminu. Tak jak zapowiadaliśmy jakiś czas temu, iPad Pro nie będzie zwykłym ogromnym iPadem dla ludzi niemających co zrobić ze swoimi pieniędzmi, a superkomputerem, którego wysoka rozdzielczość i niezwykle czuły rysik Apple Pencil uczynią idealnym narzędziem pracy dla każdego profesjonalnego grafika. Czy istnieje zatem lepsza metoda sprawdzenia możliwości i funkcjonalności iPada Pro, niż wysłanie go do pracy w swoim naturalnym środowisku – artystów z wytwórni Disneya?Na taki właśnie ruch zdecydowało się Apple, oddając pod skrzydła wytwórni słynącej z kultowych tworzenia kreskówek naszego dzieciństwa kilka najnowszych iPadów Pro. Dzięki przekazaniu również specjalnego rysika Apple Pencil, animatorzy będą mogli jako pierwsi przetestować 12,9-calowe iPady w boju, oceniając fachowo, czy iPad Pro nie jest jedynie świetnie rozreklamowanym, ogromnym tabletem.
Dzięki Jeffowi Ranjo, artyście z wytwórni Disneya, który udostępnił na Twitterze „relację” z pracy na i
Padzie Pro, możemy podejrzeć kilka krótkich filmów prezentujących działanie ogromnego iPada w warunkach polowych, a także efekty pracy na nim – nie mogło być inaczej – w postaci rysunku z Myszką Miki. A może Myszką Miki Pro?
W ramach swoich testów artyści korzystali z dostosowanej do iPada Pro wersji beta popularnej aplikacji Procreate, a także specjalnie przygotowanej aplikacji Fiftythree by Paper, którą prezentowaliśmy niedawno w ramach cyklu App Of The Week. Niewątpliwie dedykowane aplikacje w połączeniu z diabelskimi możliwościami tabletu muszą prezentować się niesamowicie!
Największe wrażenie na Jeffie Ranjo wywarły ekran iPada Pro (szczególnie w połączeniu z Apple Pencil), a także funkcja obsługi dłonią. Dodatkowo, całość relacji Ranjo dopełniły zdjęcia Paula Hildebrandta, Product Managera Disneya. Jak widzimy na fotografiach, Paul Btiggs użył iPada Pro do naszkicowania Olafa z kultowego wśród najmłodszych filmu „Kraina Lodu”, natomiast długoletni artysta Disneya Paul Felix zabrał się za klasycznego bohatera, znanego temu starszemu pokoleniu – Myszkę Miki.

olafmickeyipadpro-800x530

Premiera coraz bliżej?
Choć zdjęcia z pracy artystów Disneya robią wrażenie, z całą pewnością nie mamy do czynienia ze sztuką dla sztuki, a cała akcja jest początkiem kampanii marketingowej iPada Pro. Naturalnym więc pozostaje pytanie, kiedy 12,9-calowy tablet trafi na sklepowe półki (a także, kiedy ujrzymy go w sklepach nad Wisłą, choć prawdopodobne opóźnienie nie powinno przekroczyć miesiąca, podobnie jak w przypadku iPhone’a 6S i 6S Plus). Podczas wrześniowej konferencji Apple podało, iż iPad Pro trafi do przedsprzedaży już w listopadzie, co dało oczywisty powód do podsycania zainteresowania pytaniami o konkretny termin. Tuż po konferencji z przecieków mogliśmy wywnioskować drugą połowę listopada, jednak te same źródła deklarują obecnie wcześniejszą datę, według której iPada Pro ujrzymy w sklepach już w pierwszym tygodniu przyszłego miesiąca. Do sprzedaży wraz z tabletem trafią również rysik Apple Pencil, a także Smart Keyboard. Co do cen, póki co nie podano żadnych danych, jednak według nieoficjalnych danych, ceny w Wielkiej Brytanii wyniosą £649, £749 oraz £849, czyli odpowiednio 3700 zł za wersję 32 GB Wi-Fi, 4300 zł 128 GB Wi-Fi oraz 4800 zł 128 GB Wi-Fi + Cellular.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Call Now Button