Problem z funkcją dzwonienia po aktualizacji do iOS 9

C hoć od prezentacji najnowszego iOSa minęło już sporo czasu, nasi użytkownicy do dziś narzekają na niektóre niedogodności związane z tą zmianą. Jedną z nich jest brak możliwości korzystania z aplikacji Telefon, problem równie powszechny, co nierozwiązywalny. Doskwierał on niektórym posiadaczom iPhone’ów od samego początku, nad jego rozwiązaniem głowiliśmy się tuż po wprowadzeniu najnowszej wersji oprogramowania, w tym wpisie. Niestety, okazuje się, że opisane przez nas kroki ulegają automatycznemu odnowieniu po ponownym uruchomieniu, przez co nie możemy mówić o stuprocentowej skuteczności. Jednak dzięki wpisowi użytkownika Tomek, któremu gorąco dziękujemy za radę, możemy w końcu odtrąbić sukces!

Jak rozwiązać problem z aplikacją Telefon na iOS 9?

 1. Wejdź w Ustawienia, następnie przejdź do sekcji Ogólne i zakładki Handoff i sugerowane programy

IMG_05342. Wyłącz funkcje Handoff i Zainstalowane programy (ich wyłączenie nie spowoduje obniżenia jakości korzystania z iPhone’a, zablokuje jedynie możliwość kontynuowania czynności rozpoczętych na innym urządzeniu, a także sugestie programów dostępne na ekranie blokady i pasku zmiany programów)

IMG_05353. Zrestartuj telefon (przytrzymaj jednocześnie przyciski Home i Power przez ok. 10 sekund)
4. Ciesz się aplikacją Telefon z powrotem!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Call Now Button