C hoć od prezentacji najnowszego iOSa minęło już sporo czasu, nasi użytkownicy do dziś narzekają na niektóre niedogodności związane z tą zmianą. Jedną z nich jest brak możliwości korzystania z aplikacji Telefon, problem równie powszechny, co nierozwiązywalny. Doskwierał on niektórym posiadaczom iPhone’ów od samego początku, nad jego rozwiązaniem głowiliśmy się tuż po wprowadzeniu najnowszej wersji oprogramowania, w tym wpisie. Niestety, okazuje się, że opisane przez nas kroki ulegają automatycznemu odnowieniu po ponownym uruchomieniu, przez co nie możemy mówić o stuprocentowej skuteczności. Jednak dzięki wpisowi użytkownika Tomek, któremu gorąco dziękujemy za radę, możemy w końcu odtrąbić sukces!
Jak rozwiązać problem z aplikacją Telefon na iOS 9?
1. Wejdź w Ustawienia, następnie przejdź do sekcji Ogólne i zakładki Handoff i sugerowane programy
2. Wyłącz funkcje Handoff i Zainstalowane programy (ich wyłączenie nie spowoduje obniżenia jakości korzystania z iPhone’a, zablokuje jedynie możliwość kontynuowania czynności rozpoczętych na innym urządzeniu, a także sugestie programów dostępne na ekranie blokady i pasku zmiany programów)
3. Zrestartuj telefon (przytrzymaj jednocześnie przyciski Home i Power przez ok. 10 sekund)
4. Ciesz się aplikacją Telefon z powrotem!