Problem z włączeniem biblioteki muzycznej iCloud

Z jawisko posiadania więcej niż jednego iUrządzenia nie jest niczym zaskakującym – Apple stworzyło ekosystem, którego poszczególne komponenty tworzą coś wielkiego. Niestety, od dłuższego czasu zgłaszacie problemy związane ze współpracą na płaszczyźnie Biblioteki Muzycznej iCloud. Okazuje się bowiem, że zapisanie ulubionych utworów, płyt i playlist w Apple Music jest problemem, z którym zmaga się spora liczba użytkowników, dlatego dziś postaramy się znaleźć rozwiązanie dla tego problemu.Podobnie, jak we wcześniejszych naszych poradnikach, także i tutaj możemy zaproponować pełną paletę rozwiązań – choć problem u wszystkich objawia się tak samo, u niektórych jedna z poniższych rad może zadziałać lepiej od pozostałych. Mamy nadzieję, że poniższe propozycje dotyczące tego problemu Wam pomogą, a problem zniknie raz na zawsze z Waszych iUrządzeń:

Jak włączyć bibliotekę muzyczną iCloud?

 1. Zaloguj się do swojego konta Cloud
W codziennym życiu przywiązujemy małą wagę do logowań i kont, dlatego bardzo często ustawiamy, by iUrządzenie logowało nas automatycznie, zapisując wszelkie potrzebne do tego dane. Jednak przy ponownym uruchomieniu dane te zostają zablokowane przez system, przez co możemy nieświadomie być wylogowani. Aby to sprawdzić, wejdź w Ustawienia -> iCloud i stuknij w swoje konto. Jeżeli konto było wyłączone na iUrządzeniu, potrzebne będzie ponowne wpisanie hasła.

IMG_05412. Włącz funkcję Genius
Innym sposobem może być aktywowanie funkcji Genius dla aplikacji Muzyka. W tym celu, wejdź w Ustawienia -> Muzyka i włącz funkcję Genius. Jeżeli to Twój pierwszy raz z tym narzędziem, zaakceptuj regulamin, po czym ciesz się Biblioteką Muzyczną Cloud na pozostałych iUrządzeniach!

IMG_0542IMG_0544IMG_0545

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Call Now Button