Skontaktuj się z AppleFix.pl

Pytania bez odpowiedzi? Jesteśmy tu po to, żeby Ci pomóc! Tutaj znajdziesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania!

CZĘSTE
PYTANIA

NAPRAWA WYSYŁKOWA

CZAS
NAPRAWY

KOSZT
DIAGNOZY

OKRES
GWARANCJI

FAQ

Jak zamówić darmowego kuriera?

Naprawę wysyłkową sprzętu Apple możesz zlecić wyłącznie poprzez złożenie zamówienia przez stronę internetową. W celu zamówienia darmowego kuriera:

Wypełnienie formularzu darmowej wyceny oraz zaznaczeniu opcji darmowy kurier nie jest jednoznaczne z zamówieniem kuriera.  W przypadku mailowej akceptacji kosztów naprawy zostaniesz poproszony o zamówienie kuriera przez wybór darmowej wysyłki w sklepie. Wszystkie zamówienia są wykonywane przez zautomatyzowany system naprawy wysyłkowej.

Kurier odbierze przesyłkę w wybranym terminie ze wskazanego  adresu. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę (nie ma potrzeby drukowania dokumentów we własnym zakresie). Upewnij się, że paczka została bezpiecznie zapakowana oraz czy kurier nakleił na przesyłkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczone”.

Co załączyć do paczki?

Paczka powinna zawierać wyłącznie niesprawne urządzenie. Nie ma potrzeby dołączania do paczki takich akcesoriów jak:

  • ładowarka,
  • słuchawki,
  • karta SIM,
  • etui,

Wyjątek stanowi sytuacja gdy akcesorium może być niesprawne np. iPhone nie chce się ładować i istnieje podejrzenie uszkodzenia ładowarki.

Jak zapakować paczkę przed wysyłką?

Podczas napraw sprzętu Apple kładziemy duży nacisk nawet na najmniejsze detale. Urządzenia takie jak iPhone, MacBook i iPad są zaprojektowane z delikatnych podzespołów. Należy pamiętać o ich właściwym zabezpieczeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie może okazać się niewystarczające, aby zapewnić pełną ochronę. W celu ograniczenia ryzyka uszkodzenia paczki zalecamy stosowanie poniższych zasad:

  1. Zapakuj urządzenie Apple w oryginalne opakowanie. Jeśli oryginalne opakowanie nie dostępne, owiń urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej. Warstwa amortyzująca powinna mieć conajmniej 6 cm grubość.
  2. Przygotowane opakowanie włóż do zewnętrznego pudełka. Pudełko zewnętrzne powinno być większego o co najmniej 14 cm od wewnętrznego pudełka. W przypadku wysyłki iMac sugerujemy pudełko z dwoma ściankami.
  3. Przygotowane opakowanie należy zawsze umieszczać na środku zewnętrznego pudełka, zachowując przynajmniej 6 cm odległości od zewnętrznych ścian i narożników. Należy wypełnić całą wolnej przestrzeń wewnątrz, aby uniemożliwić przemieszczanie się zawartości podczas transportu.
  4. Zabezpiecz karton wytrzymała taśmą ochroną. Dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie. Możesz okleić zewnętrzny karton w kształt litery H
    • Naklej taśmę wzdłuż środkowego łączenia
    • Naklej taśmę po obu stronach krawędzi bocznych
  5. Wydrukuj i umieść pewnie list przewozowy (etykietę adresową) na górnej powierzchni przesyłki. Dzięki temu firma kurierska będzie utrzymywać przesyłkę we właściwej pozycji. Naklejona etykieta powinna być w całości widoczna i nie zakrywać żadnych krawędzi.
  6. Podczas odbioru przesyłki przez firmę kurierską poproś o naklejenie na paczkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczone”.

W jakich godzinach kurierzy odbierają paczki?

Współpracujemy z  firmą kurierską DPD. Kurierzy odbierają przesyłki w dni robocze (poniedziałek do piątek) w godzinach od 8.00 do 18.00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się telefonicznie (nie jest to gwarantowane). W celu umówienia indywidualnego terminu odbioru przesyłki sugerujemy bezpośredni kontakt z kurierem. Zobacz sekcję: jak skontaktować się z kurierem?

Co zrobić jeżeli kurier nie odebrał przesyłki?

Firmy przewozowe są naszymi podwykonawcami – nie są to nasi pracownicy. Mamy bardzo ograniczony wpływ na sposób wykonywania obowiązków przez kurierów. W przypadku problemów z odbiorem przesyłki sugerujemy podjęcie poniższy działań:

  • bezpośredni kontakt telefoniczny z kurierem (sprawdź sekcję: jak skontaktować się z kurierem);
  • wysłanie stosownej informacji na adres [email protected] (w odpowiedzi na  maila z potwierdzeniem zamówienia);

Jeżeli pomimo podjęcia interwencji kurier w dalszym ciągu nie odbierze przesyłki prosimy o ponowny kontakt. W takiej sytuacji zlecimy odbiór przesyłki innej firmie przewozowej.

Jak skontaktować się z kurierem?

Niestety nie dysponujemy numerami kontaktowymi do kurierów DPD. Istnieje kilka możliwości uzyskania numeru telefonu do kuriera:

Z uwagi na najkrótszy czas oczekiwania sugerowaną opcją jest ostatnia podpunkt.

Ważne: w przypadku wyboru dwóch ostatnich opcji, numer telefonu będzie dostępny tylko w godzinach pracy kuriera.

Ile trwa dostarczenie paczki?

W przypadku dostawy przesyłki krajowej standardowy czas dostawy przesyłki wynosi 1 dzień roboczy. Nasi kurierzy  nie doręczają przesyłek w soboty i niedziele. Na termin dostarczenia paczki wpływ ma również godzina nadania.  Znane są sytuacje w okolicy Świąt, gdy czas oczekiwania na przesyłkę od kuriera może się wydłużyć nawet do 3 dni.

Ile trwa naprawa wysyłkowa?

Większość standardowych napraw wykonujemy w ciągu 24h od dostarczenia przesyłki. Wyjątek stanowią naprawy specjalistyczne do których zaliczamy:

  • naprawę urządzenia zalanego;
  • naprawę na płycie głównej;
  • usterki Apple Watch, iPad oraz MacBook;

W przypadku jakichkolwiek opóźnień w naprawie wyślemy stosowną informację.  Zachęcamy do zapoznania się z orientacyjnym czasem napraw.

W przypadku naprawy wysyłkowej, większość sprzętu trafia do Serwisu w następnym dniu roboczym do godzinny 12:00. Kurier odbiera przesyłki zwrotne z Serwisu do godzinny 15:00. Przykładowy czas realizacji naprawy wysyłkowej w przypadku standardowej usterki:

  1. Poniedziałek godz.: 15:30 – odbiór przesyłki od Klienta.
  2. Wtorek*:
    • godz.: 11:00 – dostarczenie uszkodzonego urządzenia do Serwisu.
    •  godz.: 12:30 – wprowadzenie urządzenie na stan Serwisu oraz uzyskanie akceptacji na naprawę
    •  godz.: 15:30  – naprawa urządzenia, przeprowadzenie pełnych testów oraz zapakowanie przesyłki
  3. Środa godz.: 15:00 – wysyłka naprawionego urządzenia
  4. Czwartek godz.: 14:00 – dostarczenie za pobraniem naprawionego urządzenia

* W przypadku wcześniejszego dostarczenia przesyłki przez kuriera istnieje szansa odsyłki urządzenia nawet tego samego dnia. Niestety w związku z prowadzeniem rozszerzonych testów przed i po naprawie nie zawsze jest to możliwe.

Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Tak. Wszystkie usługi kurierskie oferowane na naszej stronie są ubezpieczone. Ubezpieczeniu podlegają przedmioty zawarte w opisie do wartości przedstawionej faktury. Stosujemy standardowe ubezpieczenie przesyłki do wartości 5000,00 zł.

Jak zapłacić za naprawę wysyłkową?

Istnieją dwie możliwości płatności za naprawę wysyłkową:

  1. Płatność za pobraniem w trakcie odbioru przesyłki od kuriera.
  2. Płatność  przelewem na zasadzie przedpłaty na konto*.

Sugerowana opcją płatności jest płatność za pobraniem. Dzięki temu urządzenie zostanie odesłane od razu po zakończeniu naprawy. W przypadku wyboru płatności przelewem termin odesłania urządzenia uzależniony jest od zaksięgowania płatności na koncie.

* Nie ma możliwości zapłacenia przelewem za naprawę przed jej faktycznym wykonaniem. Po zakończeniu diagnostyki  informujemy o kosztach naprawy. Dopiero po akceptacji kosztów przystąpimy do naprawy.

Jak zlokalizować przesyłkę?

Istnieje kilka możliwości zlokalizowania przesyłki:

Z uwagi na najkrótszy czas oczekiwania sugerowaną opcją jest ostatnia podpunkt.

Czy kurier jest bezpłatny?

Kurier odbierający przesyłkę od Klienta jest bezpłatny. Kurier dostarczający przesyłkę do Klienta jest płatny. Do każdej wartości naprawy doliczany jest koszt kuriera zwrotnego w wysokości  20,00 zł. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Klient wysłał urządzenie we własnym zakresie. W tej sytuacji koszt kuriera zwrotnego ponosi AppleFix.pl

Kto może skorzystać z naprawy wysyłkowej?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkowaniach Apple od oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera.

Na jaki adres jest odsyłana przesyłka?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkowaniach Apple od oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera.

FAQ

Jak zamówić darmowego kuriera?

Naprawę wysyłkową sprzętu Apple możesz zlecić wyłącznie poprzez złożenie zamówienia przez stronę internetową. W celu zamówienia darmowego kuriera:

Wypełnienie formularzu darmowej wyceny oraz zaznaczeniu opcji darmowy kurier nie jest jednoznaczne z zamówieniem kuriera.  W przypadku mailowej akceptacji kosztów naprawy zostaniesz poproszony o zamówienie kuriera przez wybór darmowej wysyłki w sklepie. Wszystkie zamówienia są wykonywane przez zautomatyzowany system naprawy wysyłkowej.

Kurier odbierze przesyłkę w wybranym terminie ze wskazanego  adresu. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę (nie ma potrzeby drukowania dokumentów we własnym zakresie). Upewnij się, że paczka została bezpiecznie zapakowana oraz czy kurier nakleił na przesyłkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczone”.

Co załączyć do paczki?

Paczka powinna zawierać wyłącznie niesprawne urządzenie. Nie ma potrzeby dołączania do paczki takich akcesoriów jak:

  • ładowarka,
  • słuchawki,
  • karta SIM,
  • etui,

Wyjątek stanowi sytuacja gdy akcesorium może być niesprawne np. iPhone nie chce się ładować i istnieje podejrzenie uszkodzenia ładowarki.

Jak zapakować paczkę przed wysyłką?

Podczas napraw sprzętu Apple kładziemy duży nacisk nawet na najmniejsze detale. Urządzenia takie jak iPhone, MacBook i iPad są zaprojektowane z delikatnych podzespołów. Należy pamiętać o ich właściwym zabezpieczeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie może okazać się niewystarczające, aby zapewnić pełną ochronę. W celu ograniczenia ryzyka uszkodzenia paczki zalecamy stosowanie poniższych zasad:

  1. Zapakuj urządzenie Apple w oryginalne opakowanie. Jeśli oryginalne opakowanie nie dostępne, owiń urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej. Warstwa amortyzująca powinna mieć conajmniej 6 cm grubość.
  2. Przygotowane opakowanie włóż do zewnętrznego pudełka. Pudełko zewnętrzne powinno być większego o co najmniej 14 cm od wewnętrznego pudełka. W przypadku wysyłki iMac sugerujemy pudełko z dwoma ściankami.
  3. Przygotowane opakowanie należy zawsze umieszczać na środku zewnętrznego pudełka, zachowując przynajmniej 6 cm odległości od zewnętrznych ścian i narożników. Należy wypełnić całą wolnej przestrzeń wewnątrz, aby uniemożliwić przemieszczanie się zawartości podczas transportu.
  4. Zabezpiecz karton wytrzymała taśmą ochroną. Dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie. Możesz okleić zewnętrzny karton w kształt litery H
    • Naklej taśmę wzdłuż środkowego łączenia
    • Naklej taśmę po obu stronach krawędzi bocznych
  5. Wydrukuj i umieść pewnie list przewozowy (etykietę adresową) na górnej powierzchni przesyłki. Dzięki temu firma kurierska będzie utrzymywać przesyłkę we właściwej pozycji. Naklejona etykieta powinna być w całości widoczna i nie zakrywać żadnych krawędzi.
  6. Podczas odbioru przesyłki przez firmę kurierską poproś o naklejenie na paczkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczone”.

W jakich godzinach kurierzy odbierają paczki?

Współpracujemy z  firmą kurierską DPD. Kurierzy odbierają przesyłki w dni robocze (poniedziałek do piątek) w godzinach od 8.00 do 18.00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się telefonicznie (nie jest to gwarantowane). W celu umówienia indywidualnego terminu odbioru przesyłki sugerujemy bezpośredni kontakt z kurierem. Zobacz sekcję: jak skontaktować się z kurierem?

Co zrobić jeżeli kurier nie odebrał przesyłki?

Firmy przewozowe są naszymi podwykonawcami – nie są to nasi pracownicy. Mamy bardzo ograniczony wpływ na sposób wykonywania obowiązków przez kurierów. W przypadku problemów z odbiorem przesyłki sugerujemy podjęcie poniższy działań:

  • bezpośredni kontakt telefoniczny z kurierem (sprawdź sekcję: jak skontaktować się z kurierem);
  • wysłanie stosownej informacji na adres [email protected] (w odpowiedzi na  maila z potwierdzeniem zamówienia);

Jeżeli pomimo podjęcia interwencji kurier w dalszym ciągu nie odbierze przesyłki prosimy o ponowny kontakt. W takiej sytuacji zlecimy odbiór przesyłki innej firmie przewozowej.

Jak skontaktować się z kurierem?

Niestety nie dysponujemy numerami kontaktowymi do kurierów DPD. Istnieje kilka możliwości uzyskania numeru telefonu do kuriera:

Z uwagi na najkrótszy czas oczekiwania sugerowaną opcją jest ostatnia podpunkt.

Ważne: w przypadku wyboru dwóch ostatnich opcji, numer telefonu będzie dostępny tylko w godzinach pracy kuriera.

Ile trwa dostarczenie paczki?

W przypadku dostawy przesyłki krajowej standardowy czas dostawy przesyłki wynosi 1 dzień roboczy. Nasi kurierzy  nie doręczają przesyłek w soboty i niedziele. Na termin dostarczenia paczki wpływ ma również godzina nadania.  Znane są sytuacje w okolicy Świąt, gdy czas oczekiwania na przesyłkę od kuriera może się wydłużyć nawet do 3 dni.

Ile trwa naprawa wysyłkowa?

Większość standardowych napraw wykonujemy w ciągu 24h od dostarczenia przesyłki. Wyjątek stanowią naprawy specjalistyczne do których zaliczamy:

  • naprawę urządzenia zalanego;
  • naprawę na płycie głównej;
  • usterki Apple Watch, iPad oraz MacBook;

W przypadku jakichkolwiek opóźnień w naprawie wyślemy stosowną informację.  Zachęcamy do zapoznania się z orientacyjnym czasem napraw.

W przypadku naprawy wysyłkowej, większość sprzętu trafia do Serwisu w następnym dniu roboczym do godzinny 12:00. Kurier odbiera przesyłki zwrotne z Serwisu do godzinny 15:00. Przykładowy czas realizacji naprawy wysyłkowej w przypadku standardowej usterki:

  1. Poniedziałek godz.: 15:30 – odbiór przesyłki od Klienta.
  2. Wtorek*:
    • godz.: 11:00 – dostarczenie uszkodzonego urządzenia do Serwisu.
    •  godz.: 12:30 – wprowadzenie urządzenie na stan Serwisu oraz uzyskanie akceptacji na naprawę
    •  godz.: 15:30  – naprawa urządzenia, przeprowadzenie pełnych testów oraz zapakowanie przesyłki
  3. Środa godz.: 15:00 – wysyłka naprawionego urządzenia
  4. Czwartek godz.: 14:00 – dostarczenie za pobraniem naprawionego urządzenia

* W przypadku wcześniejszego dostarczenia przesyłki przez kuriera istnieje szansa odsyłki urządzenia nawet tego samego dnia. Niestety w związku z prowadzeniem rozszerzonych testów przed i po naprawie nie zawsze jest to możliwe.

Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Tak. Wszystkie usługi kurierskie oferowane na naszej stronie są ubezpieczone. Ubezpieczeniu podlegają przedmioty zawarte w opisie do wartości przedstawionej faktury. Stosujemy standardowe ubezpieczenie przesyłki do wartości 5000,00 zł.

Jak zapłacić za naprawę wysyłkową?

Istnieją dwie możliwości płatności za naprawę wysyłkową:

  1. Płatność za pobraniem w trakcie odbioru przesyłki od kuriera.
  2. Płatność  przelewem na zasadzie przedpłaty na konto*.

Sugerowana opcją płatności jest płatność za pobraniem. Dzięki temu urządzenie zostanie odesłane od razu po zakończeniu naprawy. W przypadku wyboru płatności przelewem termin odesłania urządzenia uzależniony jest od zaksięgowania płatności na koncie.

* Nie ma możliwości zapłacenia przelewem za naprawę przed jej faktycznym wykonaniem. Po zakończeniu diagnostyki  informujemy o kosztach naprawy. Dopiero po akceptacji kosztów przystąpimy do naprawy.

Jak zlokalizować przesyłkę?

Istnieje kilka możliwości zlokalizowania przesyłki:

Z uwagi na najkrótszy czas oczekiwania sugerowaną opcją jest ostatnia podpunkt.

Czy kurier jest bezpłatny?

Kurier odbierający przesyłkę od Klienta jest bezpłatny. Kurier dostarczający przesyłkę do Klienta jest płatny. Do każdej wartości naprawy doliczany jest koszt kuriera zwrotnego w wysokości  20,00 zł. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Klient wysłał urządzenie we własnym zakresie. W tej sytuacji koszt kuriera zwrotnego ponosi AppleFix.pl

Kto może skorzystać z naprawy wysyłkowej?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkowaniach Apple od oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera.

Na jaki adres jest odsyłana przesyłka?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkowaniach Apple od oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera.

Skontaktuj się z AppleFix.pl

Z przyjemnością doradzimy.

[email protected]
LiveChat
iMessage

GODZINY OTWARCIA
pn. – pt.: 10:00 – 19:15
sob.: 10:00 – 16:00 (25.01 – Pugeta & Hubska)

GODZINY OTWARCIA
pn. – pt.: 10:00 – 19:15
sob.: 10:00 – 16:00 (25.01 – Pugeta & Hubska)

Pytanie. Odpowiedź. Pytanie...

Sprawdź AppleFix.pl






    Media Społecznościowe.

    Jesteśmy wszędzie. Do zobaczenia.

    Bądź na bieżąco z nowościami ze Świata Apple obserwując nas na FaceBook , Twitter oraz Google Plus.

    Zdobądź informacje na ajBlogu dotyczące obsługi wszystkich urządzeń: iPhone, MacBook, iPad i Apple Watch.

    Bądź z nami podczas pracy i odpoczynku obserwując materiały na Instagram.

    A może masz problem ze swoim sprzętem i potrzebujesz szybkiej pomocy? Skorzystaj z pomocy Wojtka na LiveChat!

    Naprawa bez wychodzenia z domu.

    Szybko. Szybciej. AppleFix.pl

    Masz problem ze sprzętem Apple i nie masz możliwości dostarczenia go do wrocławskiej siedziby? Nic straconego, opracowaliśmy dla Ciebie idealne rozwiązanie! Wspólnie z największymi firmami logistycznymi stworzyliśmy system napraw wysyłkowych.  Usługa zdalnej naprawy jest dostępna na terenie całego kraju, od poniedziałku do piątku. Czy wspominaliśmy już, że kurier jest darmowy?

    Od teraz nie jesteś już skazany na lokalny serwis GSM. Chcąc naprawić swój  sprzęt Apple możesz wybrać jakość oraz wygodę jakie oferuję AppleFix.pl. Wystarczy wypełnić  formularz wysyłkowy, następnie odebrać email, wydrukować wygenerowany list przewozowy i przykleić go do paczki. Firma kurierska odbierze przesyłkę zawierającą sprzęt Apple w wybranym przez ciebie terminie i miejscu.

    Więcej informacji dotyczących terminów odbioru przesyłki, sposobu pakowania urządzenia Apple oraz zawartości przesyłki w sekcji darmowy kurier.

    Call Now Button
    DARMOWY KURIER 

    Naprawa bez
    wychodzenia z domu.

    Masz problem z Apple i nie chcesz opuszczać domu? Przygotowaliśmy idealne rozwiązanie! Skorzystaj z darmowego kuriera i ciesz się naprawiony sprzętem nawet następnego dnia!
    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
    close-link