Naprawa Wysylkowa Apple

Naprawa Wysyłkowa.

Masz problem ze sprzętem Apple i nie możesz go dostarczyć osobiście. Nic straconego! Opracowaliśmy rozwiązanie, dzięki któremu zrealizujesz naprawę bez wychodzenia z domu! Przed zamówieniem kuriera pamiętaj, że:

✓  kurier jest bezpłatny w jedną stronę,
✓  kurier sam drukuje etykietę,
  zapakuj bezpiecznie przesyłkę,
 koszt kuriera zwrotnego wynosi 20,00 zł,
  wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

Jak Działa Naprawa Wysyłkowa?

Wybierz jakość oraz wygodę, my zajmiemy się resztą…

1. ZAMÓWIENIE 

Wybierz w cenniku usterkę i zamów kuriera. Możesz również zamówić kuriera bez wybierania usterki. Wystarczy wybrać adres oraz datę odbioru paczki.

2. ODBIÓR PACZKI 

Kurier DHL odbierze paczkę w wybranym terminie. Przygotuj przesyłkę zgodnie z instrukcją otrzymaną na maila. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę.

3. DIAGNOSTYKA

Skontaktujemy się z Tobą po zakończeniu diagnostyki. Otrzymasz informację odnośnie kosztów oraz czasu naprawy. Na tej podstawie podejmiesz decyzję o naprawie.

4. NAPRAWA 

Większość napraw wykonujemy od ręki. Naprawa może się wydłużyć jeżeli dotyczy iPad'a, Mac'a lub usterki na płycie. Wszystkie naprawy objęte są gwarancją.

5. TESTY

Po zakończonej naprawie wykonujemy testy. Do ich przeprowadzenia niezbędne jest przekazanie kodu blokady. Poinformujemy Cię w przypadku wykrycia nieprawidłowości.

6. WYSYŁKA 

Otrzymasz email z informacją o wysyłce (adres odbioru paczki). Za naprawiony sprzęt możesz zapłacić za pobraniem lub po przedpłacie. Koszt przesyłki zwrotnej wynosi 20,00 zł.

Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej?

Skorzystaj z bazy wiedzy dostępnej na naszej stronie!

MASZ PYTANIA?

Nie jesteś pewien usterki. Skorzystaj z infolinii lub naszego LiveChat

DARMOWY KURIER

Podjąłeś decyzję o naprawie wysyłkowej. Zamów kuriera w 5 minut...

AppleFix

Skorzystaj z darmowego kuriera na terenie Polski.

Darmowy kurier jest dostępny od poniedziałku do piątku na terenie całego kraju. Dzięki naprawie wysyłkowej nie jesteś już skazany na naprawę w niewyspecjalizowanym lokalnym serwisie. Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej? Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.

Jak zamówić darmowego kuriera?

Naprawę wysyłkową sprzętu Apple możesz zlecić wyłącznie poprzez złożenie zamówienia przez stronę internetową. W celu zamówienia darmowego kuriera:

  • wybierz usterkę w sklepie => zamów bezpłatnego kuriera => wypełnij dane kontaktowe
  • wybierz darmową wysyłkę w sklepie => wypełnij dane kontaktowe

Wypełnienie formularzu darmowej wyceny oraz zaznaczeniu opcji darmowy kurier nie jest jednoznaczne z zamówieniem kuriera.  W przypadku mailowej akceptacji kosztów naprawy zostaniesz poproszony o zamówienie kuriera przez wybór darmowej wysyłki w sklepie. Wszystkie zamówienia są wykonywane przez zautomatyzowany system naprawy wysyłkowej.

Kurier odbierze przesyłkę w wybranym terminie ze wskazanego  adresu. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę (nie ma potrzeby drukowania dokumentów we własnym zakresie). Upewnij się, że paczka została bezpiecznie zapakowana oraz czy kurier nakleił na przesyłkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczone”.

Czy do przesyłki dołączyć akcesoria?

Paczka powinna zawierać wyłącznie niesprawne urządzenie. W przypadku braku podejrzeń odnośnie awarii akcesoriów, nie ma potrzeby ich umieszczania w przesyłce (ładowarka, słuchawki).

Wyjątek stanowi sytuacja gdy urządzenie nie chce się ładować. W takiej sytuacji istnieje podejrzenie uszkodzenia ładowarki. Rekomendujemy dołączenie jej do przesyłki.

Prosimy o nie dołączanie do paczki karty SIM oraz etui.

Jak bezpiecznie przygotować paczkę?

Podczas napraw sprzętu Apple kładziemy duży nacisk nawet na najmniejsze detale. Urządzenia takie jak iPhone, MacBook i iPad są zaprojektowane z delikatnych podzespołów. Należy pamiętać o ich właściwym zabezpieczeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie może okazać się niewystarczające, aby zapewnić pełną ochronę. W celu ograniczenia ryzyka uszkodzenia paczki zalecamy stosowanie poniższych zasad:

  1. Zapakuj urządzenie Apple w oryginalne opakowanie. Jeśli oryginalne opakowanie nie dostępne, owiń urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej. Warstwa amortyzująca powinna mieć conajmniej 6 cm grubości.
  2. Przygotowane opakowanie włóż do zewnętrznego pudełka. Pudełko zewnętrzne powinno być większe o co najmniej 14 cm od wewnętrznego pudełka. W przypadku wysyłki iMac’a sugerujemy pudełko z dwiema ściankami.
  3. Przygotowane opakowanie należy zawsze umieszczać na środku zewnętrznego pudełka, zachowując przynajmniej 6 cm odległości od zewnętrznych ścian i narożników. Należy wypełnić całą wolnej przestrzeń wewnątrz, aby uniemożliwić przemieszczanie się zawartości podczas transportu.
  4. Zabezpiecz karton wytrzymałą taśmą ochroną. Dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie. Możesz okleić zewnętrzny karton w kształt litery H
    • Naklej taśmę wzdłuż środkowego łączenia
    • Naklej taśmę po obu stronach krawędzi bocznych
  5. Umieść list przewozowy (etykietę adresową) na górnej powierzchni przesyłki. Dzięki temu firma kurierska będzie utrzymywać przesyłkę we właściwej pozycji. Naklejona etykieta powinna być widoczna w całości.
  6. Podczas odbioru przesyłki przez firmę kurierską poproś o naklejenie na paczkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczenie”.

Kiedy kurierzy odbierają przesyłki?

Korzystamy z usług firmy DPD. Kurierzy odbierają przesyłki w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godzinach 8.00 – 18.00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się telefonicznie (nie jest to gwarantowane). W celu umówienia indywidualnego terminu odbioru przesyłki sugerujemy bezpośredni kontakt z kurierem. Zobacz sekcję: jak skontaktować się z kurierem?

Kurier nie odebrał przesyłki. Co mogę zrobić?

Firmy przewozowe są naszymi podwykonawcami – nie są to nasi pracownicy. Mamy ograniczony wpływ na sposób wykonywania obowiązków przez kurierów. W przypadku problemów z odbiorem przesyłki sugerujemy podjęcie poniższych działań:

  • bezpośredni kontakt telefoniczny z kurierem (sprawdź sekcję: jak skontaktować się z kurierem);
  • wysłanie stosownej informacji na adres serwis@applefix.pl (w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem zamówienia);

Jeżeli pomimo podjęcia interwencji kurier w dalszym ciągu nie odbierze przesyłki prosimy o ponowny kontakt. W takiej sytuacji zlecimy odbiór przesyłki innej firmie przewozowej.

Jak skontaktować się z kurierem?

Niestety, nie dysponujemy numerami kontaktowymi do kurierów DPD. Istnieje kilka możliwości uzyskania numeru telefonu do kuriera:

Z uwagi na najkrótszy czas oczekiwania sugerowaną opcją jest ostatni podpunkt.

Ważne: w przypadku wyboru dwóch ostatnich opcji, numer telefonu będzie dostępny tylko w godzinach pracy kuriera.

Ile trwa dostarczenie paczki?

W przypadku dostawy przesyłki krajowej standardowy czas dostawy przesyłki wynosi 1 dzień roboczy. Nasi kurierzy  nie doręczają przesyłek w soboty i niedziele. Na termin dostarczenia paczki wpływ ma również godzina nadania.  Znane są sytuacje, najczęściej w okolicy Świąt, gdy czas oczekiwania na przesyłkę wydłużył się nawet do 3 dni.

Ile potrwa naprawa mojego urządzenia?

Czas naprawy jest uzależniony od rodzaju usterki. Standardowe naprawy telefonów wykonujemy od ręki, nawet w ciągu 90 minut. W przypadku komputerów i tabletów czas realizacji naprawy może wydłużyć się do 7 dni.

Niestandardowe naprawy obejmują wszystkie czynności związane z mikrolutowaniem. Takie usterki wymagają wykonania rozszerzonej diagnostyki. Czas rozszerzonej diagnostyki może wynieść od 3 do 10 dni. Więcej informacji na ten temat znajdziesz pod tym linkiem.

Czy dane z mojego urządzenia zostaną utracone?

Nie usuwamy danych z urządzeń. W przypadku konieczności wgrania czystego systemu informujemy o ryzyku utraty danych. Sugerujemy wykonanie kopi zapasowej przed wizytą w serwisie.

W przypadku niestandardowych napraw istnieje ryzyko utraty danych. Ryzyko związane jest z poziomem trudności naprawy. Na specjalne życzenie możemy wykonać kopię zapasową przed rozpoczęciem niestandardowej naprawy.

Ile trwa naprawa wysyłkowa?

Większość standardowych napraw wykonujemy w ciągu 24h od dostarczenia przesyłki. Wyjątek stanowią naprawy specjalistyczne do których zaliczamy:

  • naprawę urządzenia zalanego;
  • naprawę na płycie głównej;
  • usterki Apple Watch, iPad oraz MacBook;

W przypadku jakichkolwiek opóźnień w naprawie wyślemy stosowną informację.

W przypadku naprawy wysyłkowej, większość sprzętu trafia do Serwisu w następnym dniu roboczym do godzinny 12:00. Kurier odbiera przesyłki zwrotne z Serwisu do godzinny 15:00. Przykładowy czas realizacji naprawy wysyłkowej w przypadku standardowej usterki:

  1. Poniedziałek godz.: 15:30 – odbiór przesyłki od Klienta.
  2. Wtorek*:
    • godz.: 11:00 – dostarczenie uszkodzonego urządzenia do Serwisu.
    •  godz.: 12:30 – wprowadzenie urządzenie na stan Serwisu oraz uzyskanie akceptacji na naprawę
    •  godz.: 15:30  – naprawa urządzenia, przeprowadzenie pełnych testów oraz zapakowanie przesyłki
  3. Środa godz.: 15:00 – wysyłka naprawionego urządzenia
  4. Czwartek godz.: 14:00 – dostarczenie za pobraniem naprawionego urządzenia

* W przypadku wcześniejszego dostarczenia przesyłki przez kuriera istnieje szansa odsyłki urządzenia nawet tego samego dnia. Niestety w związku z prowadzeniem rozszerzonych testów przed i po naprawie nie zawsze jest to możliwe.

Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Każda zamawiania przez nas przesyłka jest ubezpieczona.  Stosujemy standardowe ubezpieczenie przesyłki do wartości 5000,00 zł. Ubezpieczeniu podlegają przedmioty zawarte w opisie przesyłki do wartości przedstawionej faktury.

Jak zapłacę na wykonaną naprawę?

Płatność za naprawę oraz wysyłkę zwrotną można uiścić u kuriera przy odbiorze paczki. Proszę mieć przygotowaną gotówkę, ponieważ nie każdy kurier wyposażony jest w terminal kart płatniczych.

Umożliwiamy również płatność za naprawę wysyłkową na  zasadzie przedpłaty na rachunek bankowy.  W przypadku wyboru takiej formy rozliczenia prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym.

Domyślną formą płatności jest płatność za pobraniem. Dzięki temu urządzenie zostanie odesłane od razu po zakończeniu naprawy. W przypadku wyboru płatności przelewem termin odesłania urządzenia uzależniony jest od zaksięgowania przelewu na koncie.

* Nie ma możliwości zapłacenia przelewem za naprawę przed jej faktycznym wykonaniem. Po zakończeniu diagnostyki  informujemy o kosztach naprawy. Dopiero po akceptacji kosztów przystąpimy do naprawy.

Jak zlokalizować przesyłkę?

Istnieje kilka możliwości zlokalizowania przesyłki:

Z uwagi na najkrótszy czas oczekiwania sugerowaną opcją jest ostatni podpunkt.

Czy kurier jest bezpłatny?

Kurier odbierający przesyłkę od Klienta jest bezpłatny. Kurier dostarczający przesyłkę do Klienta jest płatny. Do każdej wartości naprawy doliczany jest koszt kuriera zwrotnego w wysokości  20,00 zł. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Klient wysłał urządzenie we własnym zakresie. W tej sytuacji koszt kuriera zwrotnego ponosi AppleFix.pl

Kto może skorzystać z naprawy wysyłkowej?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkowaniach Apple, oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera.

Czy kurier pracuje w weekend?

Odbiór sprzętu przez kuriera odbywa się tylko w dni robocze, najwcześniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. Zwrot naprawionego sprzętu następuje w dni robocze.

Na specjalne życzenie możliwe jest dostarczenie naprawionego sprzętu w weekend. Odbiór przesyłki w weekend jest usługą dodatkowo płatną. Dostawa w weekend nie jest dostępna we wszystkich rejonach kraju.

Czy muszę kod dostępu do urządzenia?

Nie wymagamy przywracania urządzenia do ustawień fabrycznych. Nie ingerujemy w dane znajdujące się na urządzeniu. Do wykonania diagnostyki potrzebujemy kod do odblokowania urządzenia.

Odblokowanie urządzenia konieczne jest do wykonania pełnych testów diagnostycznych przed i po naprawie. W przypadku braku możliwości podania kodu prosimy o wyzerowanie urządzenia (wyjątek stanowią komputery z możliwością podpięcia zewnętrznego dysku testowego). Bez wykonanych testów diagnostycznych nie możemy udzielić gwarancji na naprawę.

Nie mogę podać hasła do urządzenia. Co robić?

W przypadku braku możliwości pozostawienia kodu do naprawianego urządzenia, konieczne jest jego wymazanie, aby można było sprawdzić wszystkie funkcje przed i po naprawie. Przed dostarczeniem do nas sprzętu zalecamy wykonanie kopii zapasowej do iTunes lub Finder na komputerze (w przypadku urządzeń z systemem iOS) lub za pomocą funkcji Time Machine w przypadku komputerów Mac.

Call Now Button