cześć!

Masz pytanie? Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie. Z przyjemnością doradzimy przed naprawą. Zacznij od sprawdzenia:

Chcesz nas odwiedzić we Wrocławiu?
Zapraszamy od pn. do pt.: 8:00 – 19:15* oraz w sob.: 10:00 – 16:00 (dyżury)
do naszych punktów:

Naprawa bez wychodzenia z domu.

Nie możesz nas odwiedzić? Opracowaliśmy idealne rozwiązanie! Skorzystaj z naprawy wysyłkowej i zamów darmowego kuriera. Skontaktujemy się z Tobą po zakończonej diagnostyce. Na tej podstawie podejmiesz decyzję o naprawie.

Lokalny serwis Apple nie jest jedynym wyborem! Chcąc naprawić sprzęt wybierz jakość oraz wygodę! Kurier odbierze od Ciebie przesyłkę w dogodnym terminie tj.: od poniedziałku do piątku na terenie całego kraju.

Więcej informacji o naprawie wysyłkowej znajdziesz tutaj!

Najczęściej zadawane pytania!

Poszukujesz odpowiedzi. Tutaj ją znajdziesz!

Ile potrwa naprawa mojego urządzenia?

Czas naprawy jest uzależniony od rodzaju usterki. Standardowe naprawy telefonów wykonujemy od ręki, nawet w ciągu 90 minut. W przypadku komputerów i tabletów czas realizacji naprawy może wydłużyć się do 7 dni.

Niestandardowe naprawy obejmują wszystkie czynności związane z mikrolutowaniem. Takie usterki wymagają wykonania rozszerzonej diagnostyki. Czas rozszerzonej diagnostyki może wynieść od 3 do 10 dni. Więcej informacji na ten temat znajdziesz pod tym linkiem.

Czy muszę wymazać pamięć urządzenia?

Nie wymagamy przywracania urządzenia do ustawień fabrycznych. Nie ingerujemy w dane znajdujące się na urządzeniu. Do wykonania diagnostyki potrzebujemy kod do odblokowania urządzenia.

Odblokowanie urządzenia konieczne jest do wykonania pełnych testów diagnostycznych przed i po naprawie. W przypadku braku możliwości podania kodu prosimy o wyzerowanie urządzenia (wyjątek stanowią komputery z możliwością podpięcia zewnętrznego dysku testowego). Bez wykonanych testów diagnostycznych nie możemy udzielić gwarancji na naprawę. 

Czy dane z mojego urządzenia zostaną utracone?

Nie usuwamy danych z urządzeń. W przypadku konieczności wgrania czystego systemu informujemy o ryzyku utraty danych. Sugerujemy wykonanie kopi zapasowej przed wizytą w serwisie.

W przypadku niestandardowych napraw istnieje ryzyko utraty danych. Ryzyko związane jest z poziomem trudności naprawy. Na specjalne życzenie możemy wykonać kopię zapasową przed rozpoczęciem niestandardowej naprawy.

Nie mogę podać hasła do urządzenia. Co robić?

W przypadku braku możliwości pozostawienia kodu do naprawianego urządzenia, konieczne jest jego wymazanie, aby można było sprawdzić wszystkie funkcje przed i po naprawie. Przed dostarczeniem do nas sprzętu zalecamy wykonanie kopii zapasowej do iTunes lub Finder na komputerze (w przypadku urządzeń z systemem iOS) lub za pomocą funkcji Time Machine w przypadku komputerów Mac.

Czy wraz z urządzeniem mam dostarczyć akcesoria (ładowarkę, pudełko, itp.)?

Nie jest to konieczne. Jeśli nie masz wątpliwości, co do sprawności akcesoriów, nie ma potrzeby dostarczania ich do serwisu. Wystarczy nam jedynie zepsuty Mac lub iPhone.

Co to jest blokada iCloud?

iCloud to darmowa usługa dostępna na urządzeniach Apple, odpowiedzialna za automatyczną synchronizację prywatnych danych między urządzeniami, tworzenie kopii zapasowej iPhone lub iPad oraz śledzenie urządzenia w przypadku jego utraty. iPhone, na którym zalogowane jest konto iCloud, przypisany jest do niego do momentu wylogowania z niego tego konta. Po przywróceniu ustawień fabrycznych, tylko osoba posiadająca dane logowania iCloud ostatniego użytkownika będzie w stanie odblokować urządzenie. Więcej szczegółów na temat usługi iCloud znajdziesz na naszym blogu.

Czy da się zdjąć blokadę iCloud?

Blokadę iCloud można zdjąć z urządzenia na 3 sposoby:

  • usuwając urządzenie z konta iCloud zdalnie, za pomocą witryny iCloud.com
  • wpisując poprawne logowania iCloud podczas wstępnej konfiguracji urządzenia
  • przedstawiając wsparciu Apple dokument potwierdzający legalny zakup urządzenia z włączoną blokadą iCloud

Ile kosztuje naprawa zalanego urządzenia?

Koszt naprawy po zalaniu uwarunkowany jest stopniem rozległości uszkodzeń spowodowanych przez ciecz. Po otrzymaniu urządzenia przeprowadzimy kompleksową diagnozę. Koszt diagnostyki wynosi od 100,00 od 200,00 zł i jest zaliczane na poczet późniejszej naprawy. Innymi słowy, jeśli zdecydujesz się na naprawę – nie płacisz kosztu diagnozy.

Po osuszeniu wnętrza i sprawdzenia wszystkich podzespołów poinformujemy o możliwościach i kosztach naprawy. Dopiero po ich akceptacji przystąpimy do naprawy. 

Jak usunąć ciecz z urządzenia i nie doprowadzić do uszkodzenia?

W przypadku zalania Twojego sprzętu radzimy zaprzestać korzystania z niego, wyłączyć, przetrzeć i odłożyć do wyschnięcia. Pod żadnym pozorem nie próbuj ładować swojego iPhone’a czy iPada. Nawet jeśli urządzenie włącza się i wydaje działać normalnie, ciecz, która znajduje się wewnątrz powoduje poważne uszkodzenia elementów na płycie głównej. Najlepszym rozwiązaniem jest podejście do tematu od środka – profesjonalnie. Usuwanie korozji, suszenie oraz sprawdzenie płyty głównej oraz wielu innych elementów Twojego iPhone’a. Wybierz diagnostykę pozalaniową urządzenia w AppleFix, a my zajmiemy się resztą.

Jak odzyskać dane z zepsutego iPhone'a?

Dostęp do informacji zapisanych w iPhone możliwy jest jedynie poprzez doprowadzenia urządzenia do stanu, w którym się uruchamia.  Jeżeli telefon nie włącza się to nie ma możliwości zgrania z niego danych.  W niektórych przypadkach, takich jak uszkodzenie systemu, pamięci urządzenia lub zablokowanie poprzez wpisanie błędnego kodu, nie ma możliwości odzyskania danych, a pamięć urządzenia trzeba wymazać.

Wyświetlał mi się komunikat o pełnej pamięci. Teraz nie chce się uruchomić. Co mogę zrobić?

Najczęstszym problemem w tym przypadku jest przepełniona pamięć urządzenia. Jeśli iPhone nie ma gdzie zapisać tymczasowych plików startowych, nie może on przejść etapu uruchomienia. Konieczne jest w tym wypadku wymazanie pamięci urządzenia, co wiąże się z utratą wszystkich danych.

iPhone miał kontakt z cieczą, ale wydaje się być sprawny. Czy osuszenie sprzętu wystarczy?

Kontakt urządzenia z cieczą może spowodować usterkę z opóźnieniem. Jeśli podejrzewasz, że Twój iPhone został zalany, najlepiej przekazać urządzenie do serwisu, gdzie odpięta zostanie bateria, a płyta główna dokładnie sprawdzona pod kątem zwarć i uszkodzeń korotycznych.

W ustawieniach iPhone wyświetla się kondycja baterii "Serwis". Jaki ma to wpływ na pracę telefonu?

Jeśli telefon zgłasza problemy z baterią, mogą one objawiać się np. spowolnioną pracą urządzenia, niepoprawnym wskazywaniem poziomu naładowania, wyłączaniem się telefonu w trakcie pracy. Jeśli zauważyłeś jeden z tych objawów w swoim iPhone, warto zastanowić się nad weryfikacją sprawności baterii.

Na telefonie wyświetla się komunikat "iPhone zablokowany. Połącz z iTunes.", a komputer nie widzi urządzenia. Co zrobić?

Komunikat ten pojawia się, jeśli zbyt dużą ilość razy został wpisany niepoprawny kod blokady urządzenia. W tym wypadku konieczne może się okazać wymazanie pamięci i instalacja systemu iOS na czysto.

Pytanie. Odpowiedź. Pytanie...

Sprawdź AppleFix.pl






Media Społecznościowe.

Jesteśmy wszędzie. Do zobaczenia.

Bądź na bieżąco z nowościami ze Świata Apple obserwując nas na FaceBook , Twitter.

Zdobądź informacje na Blogu dotyczące obsługi wszystkich urządzeń: iPhone, MacBook, iPad i Apple Watch.

Bądź z nami podczas pracy i odpoczynku obserwując materiały na Instagram.

A może masz problem ze swoim sprzętem i potrzebujesz szybkiej pomocy? Skorzystaj z pomocy Wojtka na LiveChat!

Call Now Button