Szybka naprawa Apple

Szybko, szybciej
AppleFix

Wiemy jak ważne jest dla Ciebie urządzenie Apple, dlatego ponad 80,00% napraw realizujemy w ciągu 60 minut! Sprawdź jak szybcy jesteśmy:

szanujemy Twój czas,
informujemy o terminie naprawy,
utrzymujemy wysokie stany magazynowe,
specjalizujemy się we wszystkich naprawach,

Klasyfikacja usterek Apple

Na pierwszym miejscu stawiamy jakość i profesjonalizm. Doceniamy zaufanie, którym nas obdarzasz powierzając swoje ulubione urządzenie!  Wybierając nasze usługi masz pewność, że błyskawiczna naprawa odbędzie się z zachowaniem najwyższych standardów.

Bierzemy odpowiedzialność za naszych techników i za to, w jakiej kondycji wróci do Ciebie naprawiony sprzęt. Oferujemy serwis na najwyższym poziomie przy zachowaniu maksymalnej oszczędności Twojego czasu. Zależy nam, żebyś mógł jak najszybciej cieszyć się swoim urządzeniem.

Wierzymy, że dobre planowanie gwarantuję realizację napraw w terminie. Kluczem do sukcesu jest odpowiednia klasyfikacja usterek już na etapie przyjęcia. Poznaj specyfikę naszej pracy:

Standardowa naprawa

To inaczej naprawa „modułowa” polegająca na wymianie uszkodzonych elementów bez konieczności wykonania prac lutowniczych. Standardowa naprawa nie wymaga wykonania rozszerzonej diagnostyki. Do tej kategorii napraw należy: wymiana baterii, szybki, wyświetlacza, przycisków bocznych, gniazda ładowania, a także głośnika i mikrofonu.

Większość standardowych usterek naprawiamy od ręki tj. w ciągu 90 minut! Czas realizacji zależy od liczby aktywnych napraw. Klientów odwiedzających nas osobiście zachęcamy do wykonywania rezerwacji poprzez stronę (naprawa bez kolejki). W przypadku naprawy wysyłkowej do długości naprawy należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki (więcej o naprawie wysyłkowej).

Wyjątki: Nie wszystkie standardowe naprawy jesteśmy w stanie wykonać tego samego dnia. W przypadku naprawy iPad lub Apple Watch przed rozpoczęciem „właściwej naprawy” nasi technicy muszą rozkleić urządzenie. Taka procedura wydłuża czas pracy o minimum 3 dni. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku niektórych Mac-ów wymagających programowania lub kalibrowania części.

W niektórych sytuacjach standardowa naprawa może otrzymać status naprawy specjalistycznej lub naprawy na płycie głównej.

Specjalistyczna naprawa

To naprawa wymagająca dużej precyzji, sterylnych warunków (clean room) oraz wielofunkcyjnych narzędzi serwisowych. Specjalistyczna naprawa może wymagać wykonania rozszerzonej diagnostyki. Do tej kategorii napraw należy m.in.: laserowanie tylnej szybki iPhone, refabrykacja matrycy MacBook, wymiana listwy Touch Bar czy też regeneracja zbitych ekranów Apple Watch i iPad.

Specjalistyczne naprawy wykonujemy w laboratoryjnych warunkach, co wpływa na czas ich realizacji – od 3 do 7 dni. Specyfika takich napraw łączy umiejętności manualnedbałość o detale oraz brak możliwości skrócenia czasu serwisu. Czasami konieczne jest również zamówienie „trudno dostępnych części” z innych części świata.

Uwaga: Do tej sekcji napraw należą również niestandardowe usługi systemowe: zmiana zawartości EFI, programowanie T2 czy też odzyskiwanie danych. Biorąc pod uwagę duże zróżnicowanie oferowanych usług każdorazowo poinformujemy Ciebie o indywidualnym czasie naprawy.

Naprawa płyty głównej

Ten rodzaj napraw charakteryzuje konieczność wykonania rozszerzonej diagnostyki z wykorzystaniem schematów i urządzeń pomiarowych. W oparciu o przeprowadzoną diagnostykę proponujemy najskuteczniejszy plan naprawy. Dopiero po jego akceptacji przystępujemy do lutowania pod mikroskopem.

W zależności od rodzaju problemu diagnostyka trwa od 5 do 10 dni roboczych. Znaczną część usterek na płycie stanowią uszkodzenia: baseband, układ Audio-IC, układ zasilania Hydra/U2-I, Wi-Fi/Bluetooth lub programowanie pamięci NAND. Do tej kategorii należą również naprawy programowanych elementów: Face ID oraz Touch ID.

Płyta główna jest „sercem” Twojego urządzenia – umożliwia komunikację umieszczonych na niej elementów. Przed rozpoczęciem naprawy wszystkie połączenia są weryfikowane. Ten etap wymaga nie tylko dużej wiedzy serwisantów, lecz także wysokich zdolności analitycznych.

Sprzęt zalany

Naprawa zalanego urządzenia to wieloetapowy proces, który rozpoczyna odpięcie źródła zasilania (rozłączenie baterii). W pierwszej kolejności rozlutowujemy tarcze osłonowe i wykonujemy szczegółową inspekcję płyty głównej. W przypadku wykrycia śladów korozji elektrochemicznej rozpoczynamy czyszczenie płyty w myjce ultradźwiękowej. Po oczyszczeniu płyty głównej następuje jej suszenie. Tak przygotowana płyta jest poddawana rozszerzonej diagnostyce.

Czas diagnostyki jest uzależniony od zakresu uszkodzeń. W skrajnych wypadkach weryfikacja może zająć do 14 dni roboczych. Na tej podstawie poinformujemy Ciebie o zakresie usterki, terminie realizacji oraz wycenie. Dopiero po akceptacji wyceny przystępujemy do właściwej naprawy.

Zdecydowaną większość napraw kończymy w niedługim czasie po zakończeniu diagnostyki. Diagnostyka rozszerzona jest z reguły bardziej czasochłonna niż naprawa właściwa. Po zakończonym serwisie wykonujemy rozszerzone testy potwierdzające usunięcie usterki.

Rozszerzona diagnostyka

Naprawa płyty głównej to złożony i wieloetapowy proces, wymagający przeprowadzenia diagnostyki przed rozpoczęciem naprawy właściwej. W niektórych sytuacjach w celu zakończenia diagnostyki konieczne jest częściowe ukończenie naprawy. W przypadku napraw wymagających rozszerzonej diagnostyki obowiązuje opłata diagnostyczna. Opłata jest naliczana wyłącznie w przypadku rezygnacji z naprawy lub brak możliwości jej wykonania.

Na każdym etapie diagnostyki możesz podjąć decyzję o jej wstrzymaniu. Naszym celem jest ograniczenie kosztów naprawy poprzez wymianę wyłącznie uszkodzonych elementów płyty. W przypadku wydłużonej diagnostyki możesz poprosić o przygotowanie wyceny montażu nowej płyty głównej.

Wierzymy, że ograniczenie kosztu usługi rekompensuje czas poświęcony na usunięcie usterki. Wymiana płyty to kosztowa ostateczność –  zaproponujemy ją dopiero po wyczerpaniu wszystkich opcji naprawy. Ostateczna decyzja zawsze należy do Ciebie.

Naprawa Apple

Sprawdź jak szybko naprawiamy!

Od wielu lat specjalizujemy się w naprawach Apple. Nasze doświadczenie łączymy z najnowocześniejszymi narzędziami serwisowym oraz staranie wyselekcjonowaną grupą dostawców. Dzięki prostej i skutecznej kombinacji osiągamy efekty nieosiągalne dla innych.

Orientacyjne terminy napraw:

Standardowa
naprawa
Specjalistyczna naprawa
Naprawa płyty głównej
Sprzęt
zalany
iPhone
do 180 minut
od 3 do 7 dni
od 5 do 10 dni
do 14 dni
iPad
od 3 do 10 dni
od 5 do 10 dni
od 5 do 10 dni
 do 14 dni
MacBook
do 5 dni
od 5 do 10 dni
od 5 do 14 dni
do 21 dni
iMac/Mac Mini/ MacPro
do 5 dni
od 5 do 10 dni
od 5 do 14 dni
AppleWatch
od 3 do 7 dni
od 5 do 10 dni
Czas naprawy

Serwis Apple inny niż wszystkie…

Pracujemy opierając się na zrozumieniu potrzeb naszych klientów. Z myślą o nich jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy naprawy od ręki. Większość wykonywanych przez nasz serwis Apple napraw kończy się sukcesem w dniu przyjęcia sprzętu! Dzięki temu jeszcze tego samego dnia możesz odebrać swoje ulubione urządzenie Apple. Niemożliwe…? Poznaj nasze sekrety:

Szybka naprawa Apple

Inteligenta specjalizacja

Nie zajmujemy się „wszystkim po trochu”,  nie traktujemy również naprawy sprzętów Apple jako dodatkowe zajęcie. Naszą pracę wykonujemy w pełni profesjonalnie, w oparciu o naszą wiedzą zdobytą przez lata działania oraz konsekwentne szlifowanie naszych umiejętności.

Stoi za nami techniczne wykształcenie, doświadczenie zdobyte w pracy dla serwisu Apple oraz realna pasja do rozwoju się właśnie w tej dziedzinie.

Zawsze jesteśmy na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie Apple, nieustannie podnosimy swoje kompetencje oraz budowane przez lata zaplecze. Zawsze staramy się sprostać nadchodzącym zmianom w zakresie stosowanych przez Cupertino rozwiązań i mieć odpowiednio przystosowaną  infrastrukturę serwisową.

Inwestujemy w najnowocześniejsze oprogramowania diagnostyczne, najbardziej zaawansowany sprzęt i rozwój naszej kadry. Bycie o krok przed konkurencją to dla nas zbyt mało. Chcemy być najlepszym, w pełni profesjonalnym pogwarancyjnym serwisem Apple – niezależnie od tego czy chodzi o naprawę iPhone’ów, MacBooków, iPadów, czy nawet Apple Watch

Wszystko to, czego nauczyliśmy się przez lata pracy w branży przekładamy na o godną Twojego zaufania ofertę usług na najwyższym poziomie.

Dzięki temu na każdym etapie naprawy możesz oczekiwać merytorycznego wsparcia z naszej strony. Doradzimy Ci najlepsze dla Ciebie rozwiązanie, odpowiemy na każde możliwe pytanie i podpowiemy, jak prawidłowo zajmować się konserwacją sprzętu tuż po naprawie tak, aby w doskonałym stanie służył Ci jak najdłużej.

W skrócie, działamy tak, by nasze umiejętności przełożyć na wymierne korzyści dla Ciebie i Twojego urządzenia.

Szybka naprawa Apple
Szybka naprawa Apple

Stany magazynowe

Od lat współpracujemy z zaufanymi zagranicznymi dostawcami części zamiennych do telefonów iPhone. To sprawdzone partnerstwo pozwala nam obniżać koszty napraw, zachowując jednocześnie dostęp do oryginalnych modułów oraz bezpiecznych, certyfikowanych zamienników najwyższej klasy.

Jesteśmy w stanie przewidzieć nadchodzące zapotrzebowanie na poszczególne komponenty dzięki systemowi, który ukazuje w stanie rzeczywistym bieżące stany magazynowe. Dbałość o najdrobniejsze elementy funkcjonowania naszego serwisu oraz nieustanne monitorowanie zapasów podzespołów sprawia, że mamy na miejscu części do przeprowadzenia wszystkich standardowych napraw.

Dzięki temu, większość usług realizujemy ekspresowo, oszczędzając tym samym Twój czas. Nie musimy zamawiać dostaw czy też poszukiwać dostawców niezbędnych modułów. Nasz system działania pozwala chronić klientów przed potencjalną zmianą ceny standardowej naprawy już po jej przyjęciu do realizacji z tytułu niespodziewanego wzrostu cen części. Zapobiega również przykrym niespodziankom i opóźnieniom w wykonaniu naprawy z powodu ograniczonej dostępności niezbędnych komponentów. Jeśli mamy Cię zaskoczyć naszymi usługami, to tylko pozytywnie.

System szyty na miarę

Opracowany na potrzeby naszego serwisu system owocuje możliwością dostosowywania się do Twojej sytuacji.

Chcąc zrealizować naprawę, masz możliwość zamówienia wizyty w punkcie serwisowym w dogodnym dla Ciebie miejscu, terminie, o określonej porze. Unikniesz tym samym irytującego oczekiwania w kolejce, jeśli chcesz porozmawiać z naszymi serwisantami osobiście.

Naprawę możesz nam zlecić również bez wychodzenia z domu. Bez względu na to czy kluczowe jest dla Ciebie ograniczenie bezpośredniego kontaktu, zaoszczędzenie czasu, czy też rozwiązanie problemu odległości – z chęcią pomożemy. Drogą telefoniczną przekażemy Ci również wszystkie niezbędne informacje, a także rozwiejemy potencjalne wątpliwości, w jasny i przystępny sposób odpowiadając na Twoje pytania związane z serwisem.

Pamiętaj – jesteśmy do Twojej dyspozycji na każdym etapie realizacji.

Szybka naprawa Apple
Szybka naprawa Apple

Jeśli zdecydujesz się na naprawę wysyłkową i zamówisz ją za pośrednictwem strony – na wskazany przez Ciebie adres oddelegujemy kuriera, regulując jednocześnie koszt nadania ubezpieczonej przesyłki do serwisu.

W skład tej usługi wchodzi również wydrukowanie i naklejenie etykiety przewozowej. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że choć brak dostępu do drukarki może brzmieć błaho, to potrafi być sporym utrudnieniem. Odpowiedzialność za to bierzemy więc to na siebie (i na kuriera).

Twoim jedynym, ale bardzo ważnym, zadaniem jest dokładne zapakowanie iPhone’a na czas transportu. Co prawda i tak w jakimś zakresie będziemy musieli go rozebrać, ale zgodzisz się zapewne, że wszyscy będziemy szczęśliwi, jeżeli dotrze do celu w jednym kawałku.

Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej?

Skorzystaj z bazy wiedzy dostępnej na naszej stronie!

MASZ PYTANIA?

Nie jesteś pewien usterki. Skorzystaj z infolinii lub naszego LiveChat

DARMOWY KURIER

Podjąłeś decyzję o naprawie wysyłkowej. Zamów kuriera w 5 minut...

Twój czas jest dla nas bezcenny!

Szanujemy Twój czas, dlatego organizując pracę naszego serwisu iPhone dbamy o zachowanie takiej płynności funkcjonowania, która umożliwia niezakłóconą realizację poszczególnych etapów naprawy. W ten sposób znacznie redukujemy czas jej wykonania. Nie musimy odsyłać Twojego urządzenia od punktu do punktu. Twój sprzęt od razu trafi do właściwej lokalizacji. Części i narzędzia mamy na miejscu, nie tracimy czasu na ich pozyskiwanie.

Na naszej stronie znajdziesz orientacyjne przedziały czasowe standardowe dla realizacji poszczególnych usług. Z tymi informacjami będzie Ci łatwiej odpowiednio zagospodarować swój czas. Potrzebujesz urządzenia zastępczego? Nie ma sprawy! Zgłoś zapotrzebowanie, a udostępnimy je dla Ciebie na czas naprawy.

Musisz jednakże mieć na uwadze, że podane zakresy są orientacyjne. Zdarzają się sytuacje, że czas naprawy przekracza wskazane ramy. Na proces naprawy wpływa wiele czynników, nie zawsze możliwych do przewidzenia z góry. Najbardziej zależy nam na tym, abyś był zadowolony z jakości i skuteczności naprawy. Szybkość bez zachowania odpowiedniej jakości nie jest żadną zaletą. Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy kompletną i poprawną realizację zamówionej usługi – nawet, jeśli ceną za rzetelność i solidność jest wydłużenie terminu realizacji zlecenia.

Skontaktujemy się z Tobą, gdy okaże się w toku naprawy, że jej czas będzie musiał się istotnie wydłużyć. Nie zostawimy Cię w informacyjnej próżni.

Nie mam iPhone’a. Czy naprawię u Was iPada lub MacBooka?

Oczywiście! Wyspecjalizowaliśmy się w profesjonalnym i skutecznym serwisowaniu wszystkich urządzeń opartych na infrastrukturze Apple. Jesteśmy liderami rynku, jeśli chodzi o pogwarancyjną naprawę kompletnej palety sprzętu z Cupertino.

Na identycznych i równie przyjaznych zasadach naprawisz u nas swojego iPada, MacBooka, iMaca, a nawet Apple Watch’a – niezależnie od linii czy roku produkcji.

Profesjonalne doradztwo – poznasz z nami swoje urządzenie!

Jeśli nie wiesz, jak złożyć zamówienie na naprawę, ponieważ nie znasz serii swojego urządzenia, nie zniechęcaj się! Skontaktuj się z nami poprzez czat.

Nasi technicy pomogą Ci znaleźć niezbędne dane dotyczące Twojego modelu, doradzą w kwestii zamówienia odpowiedniej usługi i przedstawią Ci przebieg naprawy.

Pełen serwis to pełna satysfakcja…

Również w obrębie komputerów Apple oraz iPadów dysponujemy pełnym zapleczem magazynowym oraz najbardziej czułymi narzędziami diagnostycznymi. Pozwalają nam one z maksymalną dokładnością zweryfikować źródło problemów i wymienić uszkodzone podzespoły na oryginalne, praktycznie od ręki. Nie przedłużamy okresu naprawy o dodatkowy etap pozyskania niezbędnych części wymiennych.

Nic tak nie gwarantuje zadowolenia… jak długa gwarancja!

Również w tej sferze możemy pochwalić się rekordowo długim okresem gwarancji po serwisowej – przekraczającej nie tylko ten oferowany przez autoryzowany serwis Apple, wyprzedzamy też konkurencyjne serwisy pogwarancyjne. W przypadku tak istotnej naprawy, jak wymiana baterii MacBooka dajemy nawet rok gwarancji!

Pozytywnie zaskoczymy Cię atrakcyjnymi cenami oraz bardzo rozbudowaną paletą usług – skutecznie wykonujemy naprawy, których inni nie mają nawet w swojej ofercie.

Wysyłkowy serwis Apple – nie tylko dla iPhone’ów!

Możliwość naprawy wysyłkowej dotyczy także iPadów, MacBooków, iMaców oraz Apple Watchy! Nie musisz martwić się o swój sprzęt. Wszystkie przesyłki trafiające do naszego serwisu oraz wychodzące od nas są objęte ubezpieczeniem. Możesz również na bieżąco śledzić ich status.

Wystarczy, że bezpiecznie zapakujesz swoje urządzenie. Resztą zajmie się już firma kurierska – dotyczy to także błahego, ale często irytującego elementu w postaci drukowania i naklejania etykiety wysyłkowej.

Przesyłka do serwisu jest bezpłatna – to my pokrywamy jej koszt w ramach podziękowania za wybranie właśnie naszych usług. Płacisz jedynie za przesyłkę zwrotną- 20 złotych.

Jak mogę opłacić zrealizowany wysyłkowo serwis?

Zapłaty za naprawę iPhone możesz dokonać bezpośrednio u kuriera przy odbiorze przesyłki (za pobraniem) lub zdecydować się na przedpłatę na konto. Jeśli wybierasz tę drugą opcję, poinformuj o tym nasz serwis, abyśmy mogli przekazać Ci wszystkie niezbędne dane.

… i na koniec…

Dziękujemy za zainteresowanie właśnie naszą ofertą!

Wierzymy, że przeprowadzony u nas serwis nie tylko spełni, ale wręcz przekroczy Twoje oczekiwania. Podziel się swoimi doświadczeniami w formie opinii. Jeśli jesteś zadowolony z jakości wykonanej usługi – poleć nas innym. Szczególnie, jeśli masz wśród rodziny lub przyjaciół innych użytkowników Apple, którzy mogą kiedyś potrzebować sprawdzonego serwisu.

A jeśli potrzebujesz większej dawki wiedzy – skontaktuj się z nami poprzez czat lub specjalny formularz. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Call Now Button