fbpx
Naprawa Wysyłkowa Apple

Naprawa Wysyłkowa.

Masz problem ze sprzętem Apple i nie możesz go dostarczyć osobiście. Nic straconego! Opracowaliśmy rozwiązanie, dzięki któremu zrealizujesz naprawę bez wychodzenia z domu! Przed zamówieniem kuriera pamiętaj, że:

✓  kurier jest bezpłatny w jedną stronę,
✓  kurier sam drukuje etykietę,
  zapakuj bezpiecznie przesyłkę,
 koszt kuriera zwrotnego wynosi 20,00 zł,
  wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

Jak Działa Naprawa Wysyłkowa?

Wybierz jakość oraz wygodę, my zajmiemy się resztą…

1. ZAMÓWIENIE 

Wybierz w cenniku usterkę i zamów kuriera. Możesz również zamówić kuriera bez wybierania usterki. Wystarczy wybrać adres oraz datę odbioru paczki.

2. ODBIÓR PACZKI 

Kurier DPD odbierze paczkę w wybranym terminie. Przygotuj przesyłkę zgodnie z instrukcją otrzymaną na maila. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę.

3. DIAGNOSTYKA

Skontaktujemy się z Tobą po zakończeniu diagnostyki. Otrzymasz informację odnośnie kosztów oraz czasu naprawy. Na tej podstawie podejmiesz decyzję o naprawie.

4. NAPRAWA 

Większość napraw wykonujemy od ręki. Naprawa może się wydłużyć jeżeli dotyczy iPad'a, Mac'a lub usterki na płycie. Wszystkie naprawy objęte są gwarancją.

5. TESTY

Po zakończonej naprawie wykonujemy testy. Do ich przeprowadzenia niezbędne jest przekazanie kodu blokady. Poinformujemy Cię w przypadku wykrycia nieprawidłowości.

6. WYSYŁKA 

Otrzymasz email z informacją o wysyłce (adres odbioru paczki). Za naprawiony sprzęt możesz zapłacić za pobraniem lub po przedpłacie. Koszt przesyłki zwrotnej wynosi 20,00 zł.

Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej?

Skorzystaj z bazy wiedzy dostępnej na naszej stronie!

MASZ PYTANIA?

Nie jesteś pewien usterki. Skorzystaj z infolinii lub naszego LiveChat

DARMOWY KURIER

Podjąłeś decyzję o naprawie wysyłkowej. Zamów kuriera w 5 minut...

AppleFix

Skorzystaj z darmowego kuriera na terenie Polski.

Darmowy kurier jest dostępny od poniedziałku do piątku na terenie całego kraju. Dzięki naprawie wysyłkowej nie jesteś już skazany na naprawę w niewyspecjalizowanym lokalnym serwisie. Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej? Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.

Jak zamówić darmowego kuriera?

Naprawę wysyłkową sprzętu Apple możesz zlecić wyłącznie poprzez złożenie zamówienia przez stronę internetową. W celu zamówienia darmowego kuriera:

Wypełnienie formularzu darmowej wyceny oraz zaznaczeniu opcji darmowy kurier nie jest jednoznaczne z zamówieniem kuriera.  W przypadku mailowej akceptacji kosztów naprawy zostaniesz poproszony o zamówienie kuriera przez wybór darmowej wysyłki w sklepie. Wszystkie zamówienia są wykonywane przez zautomatyzowany system naprawy wysyłkowej.

Kurier odbierze przesyłkę w wybranym terminie ze wskazanego  adresu. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę (nie ma potrzeby drukowania dokumentów we własnym zakresie). Upewnij się, że paczka została bezpiecznie zapakowana oraz czy kurier nakleił na przesyłkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczone”.

Czy do przesyłki dołączyć akcesoria?

Paczka powinna zawierać wyłącznie niesprawne urządzenie. W przypadku braku podejrzeń odnośnie awarii akcesoriów, nie ma potrzeby ich umieszczania w przesyłce (ładowarka, słuchawki).

Wyjątek stanowi sytuacja gdy urządzenie nie chce się ładować. W takiej sytuacji istnieje podejrzenie uszkodzenia ładowarki. Rekomendujemy jej dołączenie do przesyłki.

Prosimy o nie dołączanie do paczki karty SIM oraz etui.

Jak bezpiecznie przygotować paczkę?

Podczas napraw sprzętu Apple kładziemy duży nacisk nawet na najmniejsze detale. Urządzenia takie jak iPhone, MacBook i iPad są zaprojektowane z delikatnych podzespołów. Należy pamiętać o ich właściwym zabezpieczeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie może okazać się niewystarczające, aby zapewnić pełną ochronę. W celu ograniczenia ryzyka uszkodzenia paczki zalecamy stosowanie poniższych zasad:

  1. Zapakuj urządzenie Apple w oryginalne opakowanie. Jeśli oryginalne opakowanie nie dostępne, owiń urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej. Warstwa amortyzująca powinna mieć conajmniej 6 cm grubość.
  2. Przygotowane opakowanie włóż do zewnętrznego pudełka. Pudełko zewnętrzne powinno być większego o co najmniej 14 cm od wewnętrznego pudełka. W przypadku wysyłki iMac sugerujemy pudełko z dwoma ściankami.
  3. Przygotowane opakowanie należy zawsze umieszczać na środku zewnętrznego pudełka, zachowując przynajmniej 6 cm odległości od zewnętrznych ścian i narożników. Należy wypełnić całą wolnej przestrzeń wewnątrz, aby uniemożliwić przemieszczanie się zawartości podczas transportu.
  4. Zabezpiecz karton wytrzymała taśmą ochroną. Dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie. Możesz okleić zewnętrzny karton w kształt litery H
    • Naklej taśmę wzdłuż środkowego łączenia
    • Naklej taśmę po obu stronach krawędzi bocznych
  5. Wydrukuj i umieść pewnie list przewozowy (etykietę adresową) na górnej powierzchni przesyłki. Dzięki temu firma kurierska będzie utrzymywać przesyłkę we właściwej pozycji. Naklejona etykieta powinna być w całości widoczna i nie zakrywać żadnych krawędzi.
  6. Podczas odbioru przesyłki przez firmę kurierską poproś o naklejenie na paczkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczone”.

Kiedy kurierzy odbierają przesyłki?

Korzystamy z usług kurierów DPD. Kurierzy odbierają przesyłki w dni robocze (poniedziałek do piątek) w godzinach od 8.00 do 18.00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się telefonicznie (nie jest to gwarantowane). W celu umówienia indywidualnego terminu odbioru przesyłki sugerujemy bezpośredni kontakt z kurierem. Zobacz sekcję: jak skontaktować się z kurierem?

Kurier nie odebrał przesyłki. Co mogę zrobić?

Firmy przewozowe są naszymi podwykonawcami – nie są to nasi pracownicy. Mamy ograniczony wpływ na sposób wykonywania obowiązków przez kurierów. W przypadku problemów z odbiorem przesyłki sugerujemy podjęcie poniższy działań:

  • bezpośredni kontakt telefoniczny z kurierem (sprawdź sekcję: jak skontaktować się z kurierem);
  • wysłanie stosownej informacji na adres [email protected] (w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem zamówienia);

Jeżeli pomimo podjęcia interwencji kurier w dalszym ciągu nie odbierze przesyłki prosimy o ponowny kontakt. W takiej sytuacji zlecimy odbiór przesyłki innej firmie przewozowej.

Jak skontaktować się z kurierem?

Niestety nie dysponujemy numerami kontaktowymi do kurierów DPD. Istnieje kilka możliwości uzyskania numeru telefonu do kuriera:

Z uwagi na najkrótszy czas oczekiwania sugerowaną opcją jest ostatnia podpunkt.

Ważne: w przypadku wyboru dwóch ostatnich opcji, numer telefonu będzie dostępny tylko w godzinach pracy kuriera.

Ile trwa dostarczenie paczki?

W przypadku dostawy przesyłki krajowej standardowy czas dostawy przesyłki wynosi 1 dzień roboczy. Nasi kurierzy  nie doręczają przesyłek w soboty i niedziele. Na termin dostarczenia paczki wpływ ma również godzina nadania.  Znane są sytuacje w okolicy Świąt, gdy czas oczekiwania na przesyłkę od kuriera może się wydłużyć nawet do 3 dni.

Ile trwa naprawa wysyłkowa?

Większość standardowych napraw wykonujemy w ciągu 24h od dostarczenia przesyłki. Wyjątek stanowią naprawy specjalistyczne do których zaliczamy:

  • naprawę urządzenia zalanego;
  • naprawę na płycie głównej;
  • usterki Apple Watch, iPad oraz MacBook;

W przypadku jakichkolwiek opóźnień w naprawie wyślemy stosowną informację.  Zachęcamy do zapoznania się z orientacyjnym czasem napraw.

W przypadku naprawy wysyłkowej, większość sprzętu trafia do Serwisu w następnym dniu roboczym do godzinny 12:00. Kurier odbiera przesyłki zwrotne z Serwisu do godzinny 15:00. Przykładowy czas realizacji naprawy wysyłkowej w przypadku standardowej usterki:

  1. Poniedziałek godz.: 15:30 – odbiór przesyłki od Klienta.
  2. Wtorek*:
    • godz.: 11:00 – dostarczenie uszkodzonego urządzenia do Serwisu.
    •  godz.: 12:30 – wprowadzenie urządzenie na stan Serwisu oraz uzyskanie akceptacji na naprawę
    •  godz.: 15:30  – naprawa urządzenia, przeprowadzenie pełnych testów oraz zapakowanie przesyłki
  3. Środa godz.: 15:00 – wysyłka naprawionego urządzenia
  4. Czwartek godz.: 14:00 – dostarczenie za pobraniem naprawionego urządzenia

* W przypadku wcześniejszego dostarczenia przesyłki przez kuriera istnieje szansa odsyłki urządzenia nawet tego samego dnia. Niestety w związku z prowadzeniem rozszerzonych testów przed i po naprawie nie zawsze jest to możliwe.

Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Każda zamawiania przez nas przesyłka jest ubezpieczona.  Stosujemy standardowe ubezpieczenie przesyłki do wartości 5000,00 zł.Ubezpieczeniu podlegają przedmioty zawarte w opisie przesyłki  do wartości przedstawionej faktury.

Jak zapłacę na wykonaną naprawę?

Płatność za naprawę oraz wysyłkę zwrotną można uiścić u kuriera przy odbiorze paczki. Proszę mieć przygotowaną gotówkę, ponieważ nie każdy kurier wyposażony jest w terminal kart płatniczych.

Umożliwiamy również płatność za naprawę wysyłkową na  zasadzie przedpłaty na rachunek bankowy.  W przypadku wyboru takiej formy rozliczenia prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym.

Domyślną formą płatności jest płatność za pobraniem. Dzięki temu urządzenie zostanie odesłane od razu po zakończeniu naprawy. W przypadku wyboru płatności przelewem termin odesłania urządzenia uzależniony jest od zaksięgowania przelewu na koncie.

* Nie ma możliwości zapłacenia przelewem za naprawę przed jej faktycznym wykonaniem. Po zakończeniu diagnostyki  informujemy o kosztach naprawy. Dopiero po akceptacji kosztów przystąpimy do naprawy.

Jak zlokalizować przesyłkę?

Istnieje kilka możliwości zlokalizowania przesyłki:

Z uwagi na najkrótszy czas oczekiwania sugerowaną opcją jest ostatnia podpunkt.

Czy kurier jest bezpłatny?

Kurier odbierający przesyłkę od Klienta jest bezpłatny. Kurier dostarczający przesyłkę do Klienta jest płatny. Do każdej wartości naprawy doliczany jest koszt kuriera zwrotnego w wysokości  20,00 zł. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Klient wysłał urządzenie we własnym zakresie. W tej sytuacji koszt kuriera zwrotnego ponosi AppleFix.pl

Kto może skorzystać z naprawy wysyłkowej?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkowaniach Apple od oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera.

Czy kurier odbierze i dostarczy sprzęt w weekend?

Odbiór sprzętu przez kuriera odbywa się tylko w dni robocze, najwcześniej następnego dnia od złożenia zamówienia. Zwrot naprawionego sprzętu następuje w dni robocze.

Na specjalne życzenie możliwe jest dostarczenie sprzętu w weekend. Odbiór przesyłki w weekend jest usługą dodatkowo płatną. Nie we wszystkie rejonach kraju możliwa jest dostawa w weekend.

Call Now Button