fbpx
Zadzwoń: 507 605 473
Dla każdej naprawy bezpłatny kurier!
Zadzwoń: 507 605 473
Dla każdej naprawy bezpłatny kurier!

Naprawa Wysyłkowa

Masz problem ze sprzętem Apple i nie możesz go dostarczyć osobiście. Nic straconego... opracowaliśmy idealne rozwiązanie, dzięki któremu przeprowadzisz naprawę bez wychodzenia z domu! Wybierz jakość oraz wygodę, my zajmiemy się resztą...

Naprawa Wysyłkowa

Masz problem ze sprzętem Apple i nie możesz go dostarczyć osobiście. Nic straconego... opracowaliśmy idealne rozwiązanie, dzięki któremu przeprowadzisz naprawę bez wychodzenia z domu! Wybierz jakość oraz wygodę, my zajmiemy się resztą...

Jak Działa Naprawa Wysyłkowa?

1. FORMULARZ

Wypełnij formularz, poznaj wstępny koszt naprawy i przygotuj urządzenia do wysyłki. Wygenerowanie formularza oznacza akceptacje regulaminu.

2. KURIER

Przygotowaną paczkę wraz z listem przewozowym przekaż kurierowi zamówionemu przez AppleFix .

3. POTWIERDZENIE

Zostaniesz poinformowany o przyjęciu urządzenia oraz rozpoczęciu diagnozy.
Koszt zamówionego kuriera ponosi AppleFix.

4. NAPRAWA

Po zakończeniu diagnozy Apple poinformujemy Ciebie o kosztach naprawy. Dopiero po ich akceptacji zostanie rozpoczęta naprawa.

5. PŁATNOŚĆ

Za naprawiony sprzęt możesz zapłacić podczas odbioru przesyłki od kuriera lub przelać na rachunek bankowy. Pamiętaj koszt przesyłki zwrotnej wynosi 20,00 zł.

6. WYSYŁKA

Po zakończeniu naprawy następuje natychmiastowa wysyłka urządzenia na adres podany w formularzu.

Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej Apple?

Sprawdź koszt naprawy bez wychodzenia z domu!

POROZMAWIAJMY

Nie jesteś pewien usterki.
Skorzystaj z infolinii.

INNA USTERKA?

Bezpłatna diagnoza.
Poznaj koszt naprawy.

AppleFix

Darmowy kurier jest dostępny od poniedziałku do piątku na terenie całego kraju. Dzięki naprawie wysyłkowej nie jesteś już skazany na naprawę w niewyspecjalizowanym lokalnym serwisie GSM. Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej? Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.

Jak zamówić darmowego kuriera?

W celu zamówienia darmowego kuriera wypełnij formularz na stornie, wybierz usterkę w sklepie i dodaj ją do koszyka lub wybierz darmową wysyłkę w sklepie. Kurier odbierze przesyłkę w następnym dniu roboczym ze wskazanego przez Ciebie adresu. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę (nie ma potrzeby drukowania dokumentów we własnym zakresie).

Czy kurier zwrotny jest również bezpłatny?

Kurier odbierający przesyłkę od Klienta jest bezpłatny. Kurier dostarczający przesyłkę do Klienta jest płatny.  Koszt kuriera zwrotnego wynosi 20,00 zł.

Jak zapakować paczkę przed wysyłką?

Podczas napraw sprzętu Apple kładziemy duży nacisk nawet na najmniejsze detale. Urządzenia takie jak iPhone, MacBook i iPad są zaprojektowane z delikatnych podzespołów. Należy pamiętać o ich właściwym zabezpieczeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie może okazać się niewystarczające, aby zapewnić pełną ochronę. W celu ograniczenia ryzyka uszkodzenia paczki zalecamy stosowanie poniższych zasad:

  1. Zapakuj urządzenie Apple w oryginalne opakowanie. Jeśli oryginalne opakowanie nie dostępne, owiń urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej. Warstwa amortyzująca powinna mieć conajmniej 6 cm grubość.
  2. Przygotowane opakowanie włóż do zewnętrznego pudełka. Pudełko zewnętrzne powinno być większego o co najmniej 14 cm od wewnętrznego pudełka. W przypadku wysyłki iMac sugerujemy pudełko z dwoma ściankami.
  3. Przygotowane opakowanie należy zawsze umieszczać na środku zewnętrznego pudełka, zachowując przynajmniej 6 cm odległości od zewnętrznych ścian i narożników. Należy wypełnić całą wolnej przestrzeń wewnątrz, aby uniemożliwić przemieszczanie się zawartości podczas transportu.
  4. Zabezpiecz karton wytrzymała taśmą ochroną. Dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie. Możesz okleić zewnętrzny karton w kształt litery H
    • Naklej taśmę wzdłuż środkowego łączenia
    • Naklej taśmę po obu stronach krawędzi bocznych
  5. Wydrukuj i umieść pewnie list przewozowy (etykietę adresową) na górnej powierzchni przesyłki. Dzięki temu firma kurierska będzie utrzymywać przesyłkę we właściwej pozycji. Naklejona etykieta powinna być w całości widoczna i nie zakrywać żadnych krawędzi.
  6. Podczas odbioru przesyłki przez firmę kurierską poproś o naklejenie na paczkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczone”.
W jakich godzinach kurierzy odbierają paczki?

Kurierzy odbierają przesyłki w dni robocze (poniedziałek do piątek) w godzinach od 8.00 do 18.00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się telefonicznie (nie jest to gwarantowane).

Kto może skorzystać z naprawy wysyłkowej?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkowaniach Apple od oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera.

Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Tak. Wszystkie usługi kurierskie oferowane na naszej stronie są ubezpieczone. Ubezpieczeniu podlegają przedmioty zawarte w opisie do wartości przedstawionej faktury. 

Jak skontaktować się z kurierem?

Niestety nie dysponujemy numerami kontaktowymi do kurierów DPD. W celu ich uzyskania należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta firmy DPD, który  jest dostępny pod numerem telefonu: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373.

Jak zapłacić za naprawę wysyłkową?
Jak zlokalizować przesyłkę?
Ile trwa dostarczenie przesyłki?

Skorzystaj z darmowego kuriera. Dostępny na terenie całej Polski.

Naprawę wysyłkową sprzętu Apple możesz zlecić poprzez skorzystanie z:

Naprawa wysyłkowa – wystarczyć wpisać dane adresowe dla kuriera.
Dodać usterkę poprzez sklep z naprawami iPhone – należy zaznaczyć opcję darmowego kuriera
Wystarczy wypełnić formularz i wybrać opcję darmowy kuriera.
Firma DPD odbierze iPhone do naprawy w wybranym przez ciebie terminie i miejscu (co najmniej w następnym dniu roboczym)

Więcej informacji dotyczących terminów odbioru przesyłki, sposobu pakowania urządzenia Apple oraz zawartości przesyłki w sekcji darmowy kurier.

Twoi Znajomi... Nasi Klienci.

Fundamentem naszej pracy jest rozumienie potrzeb innych. Z myślą o Tobie jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy wymianę szybki w iPhone od ręki. Większość napraw zbitej szybki kończymy z sukcesem w dniu przyjęcia! Dzięki temu jeszcze tego samego dnia możesz cieszyć się nową szybką w iPhone. Sprawdź co o naprawach piszą nasi Klienci:

    5 star review  Bardzo profesjonalna i rzetelna ekipa, doradzą , wszystko sprawdzą i jeśli to tylko możliwe to naprawią w bardzo przyzwoitych cenach i terminach, polecam na 100%!

    thumb Karol Nowakowski
    7/31/2017

    5 star review  Bardzo polecam AppleFix wszystkim posiadaczom jabłuszek!!!! Kilka tygodni temu naprawiałam telefon, na pierwszy rzut oka wydawało się, że padła bateria, jednak problem był poważniejszy, ale udało się naprawić system, nie tracąc żadnych danych. Szybko, profesjonalnie, panowie z serwisu pozostają w stałym kontakcie z klientem i informują go o przebiegu naprawy. Wiedząc że jest taki serwis w mieście od razu człowiek czuje się lepiej 🙂 Dziękuję i pozdrawiam!

    thumb Claudia Luszczek
    2/10/2017

    5 star review  AppleFix to prawdziwi mistrzowie!!! Odratowali mojego iPhone'a choć były małe szanse. Profesjonalna i bardzo miła obsługa. Szczerze polecam!!! 😉

    thumb Agnieszka Derlukiewicz-Tracz
    5/26/2014

    5 star review  Polecam - profesjonalnie, szybko i solidnie. Kontakt z klientem pierwszoligowy, pełna informacja po wycenie o powodzie awarii, koszcie naprawy, warunkach gwarancyjnych.

    thumb Paweł Adamus
    8/10/2017

    5 star review  Super serwis. Możliwość zdalnej naprawy. Darmowy kurier. Warto!!!

    thumb Michal Weron
    12/28/2015

    5 star review  Zadbali o mojego MacBook Air i po wizycie był jak nowy!

    thumb Marcin Lap
    4/24/2018

    5 star review  Wszystko okej! Nawet jeśli zdarzy się mały problem gwarancja działa świetnie, a serwis nie zostawia klientów bez pomocy. Podejście do klienta godne naśladowania, maczek działa jak trzeba, temperatury już nie są problemem ? Polecam chłopaków!

    thumb Tomasz Rotko
    2/02/2018

    5 star review  fajne podejście, bardzo profesjonalna robota, polecam

    thumb Janek Szynal
    3/10/2016

    5 star review  Profesjonalnosc na najwyzszym poziomie! Bardzo mila obsluga, szybka realizacja zamowienia i ceny dostosowujace sie do kazdej kieszeni. POLECAM!!! I bede polecac! :))))

    thumb Paulina Betkowska
    2/08/2015