• 0

Naprawa wysyłkowa Apple.

Wygoda i Bezpieczeństwo.

Jesteś zajęty? Sprawdź jak szybko działamy!

Skorzystaj z darmowego kuriera. Dostępny na terenie całej Polski.

1. FORMULARZ

Wypełnij formularz, poznaj wstępny koszt naprawy i przygotuj urządzenia do wysyłki. Wygenerowanie formularza oznacza akceptacje regulaminu.

2. KURIER

Przygotowaną paczkę wraz z listem przewozowym przekaż kurierowi zamówionemu przez AppleFix .

3. POTWIERDZENIE

Zostaniesz poinformowany o przyjęciu urządzenia oraz rozpoczęciu diagnozy.
Koszt zamówionego kuriera ponosi AppleFix.

4. NAPRAWA

Po zakończeniu diagnozy Apple poinformujemy Ciebie o kosztach naprawy. Dopiero po ich akceptacji zostanie rozpoczęta naprawa.

5. PŁATNOŚĆ

Za naprawiony sprzęt możesz zapłacić podczas odbioru przesyłki od kuriera lub przelać na rachunek bankowy.

6. WYSYŁKA

Po zakończeniu naprawy następuje natychmiastowa wysyłka urządzenia na adres podany w formularzu.

Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej?

Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.

Jak zamówić kuriera?

Dla usługi FedEx list przewozowowy otrzymasz drogą mailową w przeciągu 24h przed planowanym dniem odbioru przesyłki. List przewozowy musisz wydrukować i umieścić na górze przesyłki przed przyjazdem kuriera.

Jak zapakować paczkę z urządzeniem?

Podczas napraw sprzętu Apple kładziemy duży nacisk nawet na najmniejsze detale. Urządzenia takie jak iPhone, MacBook i iPad są zaprojektowane z delikatnych podzespołów. Należy pamiętać o ich właściwym zabezpieczeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie może okazać się niewystarczające, aby zapewnić pełną ochronę. W celu ograniczenia ryzyka uszkodzenia paczki zalecamy stosowanie poniższych zasad:

  1. Zapakuj urządzenie Apple w oryginalne opakowanie. Jeśli oryginalne opakowanie nie dostępne, owiń urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej. Warstwa amortyzująca powinna mieć conajmniej 6 cm grubość.
  2. Przygotowane opakowanie włóż do zewnętrznego pudełka. Pudełko zewnętrzne powinno być większego o co najmniej 14 cm od wewnętrznego pudełka. W przypadku wysyłki iMac sugerujemy pudełko z dwoma ściankami.
  3. Przygotowane opakowanie należy zawsze umieszczać na środku zewnętrznego pudełka, zachowując przynajmniej 6 cm odległości od zewnętrznych ścian i narożników. Należy wypełnić całą wolnej przestrzeń wewnątrz, aby uniemożliwić przemieszczanie się zawartości podczas transportu.
  4. Zabezpiecz karton wytrzymała taśmą ochroną. Dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie. Możesz okleić zewnętrzny karton w kształt litery H
    • Naklej taśmę wzdłuż środkowego łączenia
    • Naklej taśmę po obu stronach krawędzi bocznych
  5. Wydrukuj i umieść pewnie list przewozowy (etykietę adresową) na górnej powierzchni przesyłki. Dzięki temu firma kurierska będzie utrzymywać przesyłkę we właściwej pozycji. Naklejona etykieta powinna być w całości widoczna i nie zakrywać żadnych krawędzi.
  6. Podczas odbioru przesyłki przez firmę kurierską poproś o naklejenie na paczkę etykiety “Ostrożnie szkło” i “Ubezpieczone”.

W jakich godzinach kurier odbiera paczki?

Kurierzy FedEx odbierają przesyłki w dni robocze (poniedziałek do piątek) w godzinach od 8.00 do 18.00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się telefonicznie (nie jest to gwarantowane).

Kto może zamówić naprawę wysyłkową?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkowaniach Apple od oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera. Wypełnij formularz, a my zajmiemy się resztą…

Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Tak. Wszystkie usługi kurierskie oferowane na naszej stronie są ubezpieczone. Ubezpieczeniu podlegają przedmioty zawarte w opisie do wartości przedstawionej faktury. 

Jak skontaktować się z kurierem?

Niestety nie mamy dostępu do numerów telefonów kurierów. Jedyna możliwość uzyskania takiej informacji to kontakt z infolinią FedEx pod numerem +48 22 211 80 00* ul e-mail: polska@fedex.com.

Jak zapłacić za naprawę wysyłkową?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Jak zlokalizować przesyłkę?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Ile trwa dostarczenie przesyłki?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Close Cart